Destinietje schreef:Maar even ontopic, ik wil graag aangemeld worden bij de fanclub, hij is zoooo geweldig!! SupershetEcht leuk hoor!
hahaha! geweldig! superstoer dat je bij de paarden rijd met Zorro!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Titsia schreef:En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!
Koortje schreef:Erg leuk paardje, maar geen leuke combinatie...![]()
Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden op zo`n klein beestje rond te sjouwen, een kleine ruiter zou er toch veel leuker op staan? Wat is precies je motivatie om zoiets te doen???
). En meestal gaan die veel bveter om dat de mensen met hun perfechte grote robot paarden. 

( niet rot bedoelt
) Maar iig veel succes in de toekomst ! 
of op een klein paard met een iets grootere ruiter zolang je niet te zwaar bent en niet mee kan lopen vind ik dat het kan het zo.. het ziet er pas niet uit als miljoeska mee kan lopen nou en dat kan ze niet..
zorro had het niet beter kunnen treffen
miljoeska en zorro
echte liefde kan nooit kapot gaan
DeDuinhoeve schreef:Wat een geweldig beestje zeg.
Ik vind dat je hem keurig rijdt, ik geloof dat dat nog niet zo simpel is he, met zo'n Shetlander. Maar ik heb gelezen waarom je dit doet, en vind het echt goed van je, je hebt gewoon gelijk. Het ziet er nog best uit en waarom zou het niet kunnen, Shetlanders kunnen (lichte) volwassenen makkelijk rond rijden ook al ziet het er wat minder uit. Zet je er een kleiner kind op gaat het vaak al fout en loopt Zorro (in dit geval) vast niet zo netjes meer (dit kan ik natuurlijk mis hebben) maar ik vind gewoon dat je hier lekker mee door moet blijven gaan, hoor!
) laat staan een jonger en (nog
) kleiner persoon.
Bovendien heeft hij ook moeite met de middengangen, hij kan het wel alleen niet zo lang (lees 3 à 4 passen
). We krijgen daar ook 4-en voor en terecht, dat scoren we wel weer terug op een ander onderdeel....Sando"]
[quote="Titsia schreef:En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!
Toen ik hier aan begon wist ik wat ik kon verwachten, eerlijk gezegd boeit het me geen flikker wat iemand er van denkt
WIJ hebben lol en ik rijd niemand in de weg, dus we gaan ervoor......
) Ik start (nog) niet op andere stallen dus het blijft lekker in een klein kringetje.....De reden dat ik de foto's geplaatst heb is heel simpel; Ik ben gewoon beretrots op m'n stoere ukkiepuk!!!!!! 
Sheerza schreef:In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!
Meid echt ik vind het echt supergeweldig stoer !
junta_mellie"]
[quote="Sheerza schreef:In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!
Meid echt ik vind het echt supergeweldig stoer !
Kim???

Ik wens je heel erg veel plezier met shetlander en dat je maar gauw in de L/M/Z mag zitten!!!
Jacksel schreef:Gaaaaaaaaaaaaf! Maar je wist geloof ik al wat ik ervan vindJammer dat ik toch echt te groot ben voor zo'n shet (en dat ik paarden uiteindelijk toch fijner ben gaan vinden dan pony's
)
) zijn paarden bewegingen soms zo groot dat ik een beetje achter de beweging van het paard blijf
. Het is helemaal moeilijk om van Zorro op een paard van 1.70m te stappen.......pfff wat een verschil zeg
scooby schreef:Maybe is koortje bang dat ze weggereden wordt door een shetje...