Destinietje schreef:Maar even ontopic, ik wil graag aangemeld worden bij de fanclub, hij is zoooo geweldig!! SupershetEcht leuk hoor!
hahaha! geweldig! superstoer dat je bij de paarden rijd met Zorro!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Titsia schreef:En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!
Koortje schreef:Erg leuk paardje, maar geen leuke combinatie...![]()
Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden op zo`n klein beestje rond te sjouwen, een kleine ruiter zou er toch veel leuker op staan? Wat is precies je motivatie om zoiets te doen???
DeDuinhoeve schreef:Wat een geweldig beestje zeg.
Ik vind dat je hem keurig rijdt, ik geloof dat dat nog niet zo simpel is he, met zo'n Shetlander. Maar ik heb gelezen waarom je dit doet, en vind het echt goed van je, je hebt gewoon gelijk. Het ziet er nog best uit en waarom zou het niet kunnen, Shetlanders kunnen (lichte) volwassenen makkelijk rond rijden ook al ziet het er wat minder uit. Zet je er een kleiner kind op gaat het vaak al fout en loopt Zorro (in dit geval) vast niet zo netjes meer (dit kan ik natuurlijk mis hebben) maar ik vind gewoon dat je hier lekker mee door moet blijven gaan, hoor!
Sando"]
[quote="Titsia schreef:En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!
Sheerza schreef:In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!
Meid echt ik vind het echt supergeweldig stoer !
junta_mellie"]
[quote="Sheerza schreef:In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!
Meid echt ik vind het echt supergeweldig stoer !
Jacksel schreef:Gaaaaaaaaaaaaf! Maar je wist geloof ik al wat ik ervan vindJammer dat ik toch echt te groot ben voor zo'n shet (en dat ik paarden uiteindelijk toch fijner ben gaan vinden dan pony's
)
scooby schreef:Maybe is koortje bang dat ze weggereden wordt door een shetje...