Zorro & ik op wedstrijd afgelopen zondag....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:38

Destinietje schreef:
Maar even ontopic, ik wil graag aangemeld worden bij de fanclub, hij is zoooo geweldig!! Supershet OK dan! Echt leuk hoor!

hahaha! geweldig! superstoer dat je bij de paarden rijd met Zorro!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:45

Titsia schreef:
En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!

Ja hoor, Zeker niet luisteren naar die zeveraars.
Plaats een foto van een veel te groot iemand op een te klein paardje op wedstrijd, en iedereen vind dat leuk en geweldig !
Jammer, maar zo werkt dat dus helaas niet. Je kunt commentaar verwachten en niet iedereen bedoelt het slecht. Ik mag toch zeker wel zeggen wat ik wil ? Ik vind het flut voor op wedstrijd, maar ik vind het wel een gave shet die leuk kan lopen. Over je gewicht heb ik het niet, rijd er lekker op, maar voor wedstrijden vind ik het minder. Dat mag ik toch wel zeggen ? Nee dus, want dan ben ik een zeveraar ?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:23

Koortje schreef:
Erg leuk paardje, maar geen leuke combinatie...
Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden op zo`n klein beestje rond te sjouwen, een kleine ruiter zou er toch veel leuker op staan? Wat is precies je motivatie om zoiets te doen???

Wat er leuk aan is om op een klein beesje rond te schouwen? Nou wat is er niet leuk aan???? Het oeft niet altijd de perfeckte combi te zijn zolang het paard ermaar geen schade van heeft en je lol heb. En dat hebben sommige mensen lol met hun knol ook al is het een klein beesie ( maakt dat nou uit Lips are sealed). En meestal gaan die veel bveter om dat de mensen met hun perfechte grote robot paarden. Lips are sealed

Ik rij ook op een ukkie en ik ben er trots op. Want hoe kleiner hoe feller en leuker vind ik Haha!

Ukkie: Echt prachtig om te zijn You Go Girl OK dan!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 00:39

.
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 16-01-25 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

DeDuinhoeve

Woonplaats: In een niet zo bekend, maar wel heel erg mooi stukje van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:16

Wat een geweldig beestje zeg.
Ik vind dat je hem keurig rijdt, ik geloof dat dat nog niet zo simpel is he, met zo'n Shetlander. Maar ik heb gelezen waarom je dit doet, en vind het echt goed van je, je hebt gewoon gelijk. Het ziet er nog best uit en waarom zou het niet kunnen, Shetlanders kunnen (lichte) volwassenen makkelijk rond rijden ook al ziet het er wat minder uit. Zet je er een kleiner kind op gaat het vaak al fout en loopt Zorro (in dit geval) vast niet zo netjes meer (dit kan ik natuurlijk mis hebben) maar ik vind gewoon dat je hier lekker mee door moet blijven gaan, hoor! OK dan!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:31

Haha wat leuk!Lijkt me echt leuk om dat te zien zo'n stoere shet tussen de paarden Haha!
En heel erg gefeliciteerd met je wpen!Echt stoer Haha!
Vind het ook heel leuk dat je dat zo doet, de meeste mensen zouden t denk ik niet durven.Dapper, en een beetje maf als ik t mag zeggen Tong uitsteken ( niet rot bedoelt Lachen ) Maar iig veel succes in de toekomst !

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:08

Echt leuk om te zien dat je lekker met je schetje tussen de paarden rijdt OK dan!
Hartstikke leuk joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:06

Zorro is echt heel leuk!
En jullie zijn echt een hele leuke combinatie hoor!
Echt super OK dan!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:19

ik snap niet waarom mensen kommentaar leveren op miljoeska Boos!
of je nou op een groot paard rijd met een kleine ruiter Verward of op een klein paard met een iets grootere ruiter zolang je niet te zwaar bent en niet mee kan lopen vind ik dat het kan het zo.. het ziet er pas niet uit als miljoeska mee kan lopen nou en dat kan ze niet.. Haha!
en mensen kan jou paard het wel wel wat zorro kan niet iedereen kan dat.. en zeker niet uit een shetlander halen Clown
en trouwens niet alle shetlanders treffen het zo als zorro want je ziet vaak alleen maar shetlanders in een kaale wei met weinig water en weinig aandacht..
nou sorrie voor mensen die zich beledigt voelen maar dit is mijn mening

joes go girl OK dan! OK dan!
echt een prima combi en trek je het niet aan tegen al die mensen die je commentaar geven dat het er niet uit ziet.. want het is perfect zorro had het niet beter kunnen treffen Schijnheilig

Tong uitsteken miljoeska en zorro Lovers echte liefde kan nooit kapot gaan Tong uitsteken

kus xxxxxx sies

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:08

mensen niet boos zijn dat ik mijn mening heb gegeven hoor ik ben misschien een beetje
maar ja iedereen geef zijn mening dus ik ook een beetje Rolleyes Party!!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 21:36

DeDuinhoeve schreef:
Wat een geweldig beestje zeg.
Ik vind dat je hem keurig rijdt, ik geloof dat dat nog niet zo simpel is he, met zo'n Shetlander. Maar ik heb gelezen waarom je dit doet, en vind het echt goed van je, je hebt gewoon gelijk. Het ziet er nog best uit en waarom zou het niet kunnen, Shetlanders kunnen (lichte) volwassenen makkelijk rond rijden ook al ziet het er wat minder uit. Zet je er een kleiner kind op gaat het vaak al fout en loopt Zorro (in dit geval) vast niet zo netjes meer (dit kan ik natuurlijk mis hebben) maar ik vind gewoon dat je hier lekker mee door moet blijven gaan, hoor! OK dan!

Het klopt idd allebei als een bus. *LOL*
Zoals je op de foto's kunt zien heeft Zorro een aardige nek, die gebruikt hij ook als het moet, ik kan hem zelf dan amper houden (ben er zelfs al 5x afgevallen Bloos ) laat staan een jonger en (nog Knipoog ) kleiner persoon.

Tja, over simpel rijden gesproken, ik vind geen één paard simpel te rijden, ze hebben allemaal hun zwakke punten. Een shetlander heeft het grote nadeel dat hij op de voorhand is gebouwd (het waren vroeger natuurlijk vooral trekpony's) zie dat maar eens te veranderen op de achterhand....pfff......maar het lukt wel alleen met heeeeeel veel, moeite Haha! Bovendien heeft hij ook moeite met de middengangen, hij kan het wel alleen niet zo lang (lees 3 à 4 passen Scheve mond ). We krijgen daar ook 4-en voor en terecht, dat scoren we wel weer terug op een ander onderdeel....

(p.s: kritiek kan ik wel hebben hoor (ben er tenslotte zelf aan begonnen), als het maar goed onderbouwd wordt)

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:45

In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!

Meid echt ik vind het echt supergeweldig stoer !

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 21:56

Sando"]
[quote="Titsia schreef:
En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!!

Ja hoor, Zeker niet luisteren naar die zeveraars.
Plaats een foto van een veel te groot iemand op een te klein paardje op wedstrijd, en iedereen vind dat leuk en geweldig !
Jammer, maar zo werkt dat dus helaas niet. Je kunt commentaar verwachten en niet iedereen bedoelt het slecht. Ik mag toch zeker wel zeggen wat ik wil ? Ik vind het flut voor op wedstrijd, maar ik vind het wel een gave shet die leuk kan lopen. Over je gewicht heb ik het niet, rijd er lekker op, maar voor wedstrijden vind ik het minder. Dat mag ik toch wel zeggen ? Nee dus, want dan ben ik een zeveraar ?
[/quote]

Nee, hoor helemaal niet Haha! Toen ik hier aan begon wist ik wat ik kon verwachten, eerlijk gezegd boeit het me geen flikker wat iemand er van denkt Knipoog WIJ hebben lol en ik rijd niemand in de weg, dus we gaan ervoor......

Ik start alleen op eigen terrein en iedereen daar kent Zorro en ze vinden het echt leuk om te zien (alleen iets minder als ik ze er weer eens uitrijd Knipoog ) Ik start (nog) niet op andere stallen dus het blijft lekker in een klein kringetje.....De reden dat ik de foto's geplaatst heb is heel simpel; Ik ben gewoon beretrots op m'n stoere ukkiepuk!!!!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:02

Sheerza schreef:
In 1 woord : Superfantastisch geweldig ! Wat jij presteerd met je kleine Zorro is echt super ! Je laat hem echt mooi lopen en tenslotte vind ik dat jullie : DE combi ! Echt ! Het ziet er niet uit alsof hij het niet naar zijn zin heeft!

sorrie maar dit snap ik niet Verward Verward

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 22:06

junta_mellie"]
[quote="Sheerza schreef:

sorrie maar dit snap ik niet Verward Verward

[/quote]

Ze bedoeld dat het eruit ziet alsof Zorro het erg naar zijn zin heeft Haha!

Beetje Blond Kim??? Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:11

oww ja sow ik had 1 woordje niet niet gelezen sorrie Haha!

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:13

Ik vind het geweldig staan hoor! Haha!
Ik heb ook wel eens op Dennis (ja idd van Dennis) gereden. Ik ben nog ff groter dan Ciska, ik rij dan ook wel met (te) korte beugels, maar ik hou het rustig. Een beetje stappen en klein stukje draven. Maar zo lang hij nog kan dribbelen en pogingen doen om er van door te gaan, zal het echt niet verschrikkelijk te zwaar voor hem zijn.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:47

In 1 woord: Ge-wel-dig!!

ECht supertof van je dat je met een shet tussen de paarden start! Ik vind de combinatie helemaal niej verkeerd hoor! Je ziet zo vaak mensen met pony s... en die mensen komen dan ook wat onder de pony vandaan met hun benen, dus boeie... Echt ik vind het suuuuuuuuupercool dat je het doet en het ziet er echt heel leuk uit *LOL* Ik wens je heel erg veel plezier met shetlander en dat je maar gauw in de L/M/Z mag zitten!!! *LOL*

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:44

ja ik vind het ook egt mega stoer en knap..
niet iedereen doet en durft dat.. zorro blijft me favoriet bij andere bokt paarden hier:D

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:44

Gefeliciteerd met je winstpunten
Veel succes verder nog met Zorro en op naar het L!

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:51

Hahahahaha GO MILJOE +:)+ en natuurlijk ZORRO!!
Haha! Das lekker Cel's vriendje!!! Haha!

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:40

Gaaaaaaaaaaaaf! Maar je wist geloof ik al wat ik ervan vind Knipoog Jammer dat ik toch echt te groot ben voor zo'n shet (en dat ik paarden uiteindelijk toch fijner ben gaan vinden dan pony's Knipoog )

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 22:00

Jacksel schreef:
Gaaaaaaaaaaaaf! Maar je wist geloof ik al wat ik ervan vind Knipoog Jammer dat ik toch echt te groot ben voor zo'n shet (en dat ik paarden uiteindelijk toch fijner ben gaan vinden dan pony's Knipoog )

Vind ik soms ook wel, maar omdat ik zo klein ben ( Bloos ) zijn paarden bewegingen soms zo groot dat ik een beetje achter de beweging van het paard blijf Lachen . Het is helemaal moeilijk om van Zorro op een paard van 1.70m te stappen.......pfff wat een verschil zeg Haha!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 23:48

hey ik heb een paard van 1.70m. effe ruilen? wil dat wel ies doen, heb nog nooit op iets kleiner als 1m43 gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 13:23

scooby schreef:
Maybe is koortje bang dat ze weggereden wordt door een shetje...

Dat slaat werkelijk nergens op Verward
Als zij het geen leuke combinatie vind (zo denk ik er ook over) dan is dat toch haar mening ? Niet omdat ze jaloers is omdat ze in de B rijd, of menig andere onzin die ik hier voorbij zie komen ?

Als je foto's plaats kun je reacties verwachten NEGATIEF of POSITIEF, positief is natuurlijk altijd leuk, maar als het een keer negatief is, hoe niet iedereen die het wel positief vind in de aanval te gaan. Ieder zijn mening..

Wat zitten er hier toch een paar meuten tussen..