Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Dan gaat ze er de keer daarna gewoon rustig langs. Als ik haar niet laat kijken, blijft ze het eng vinden.. Esmeelover9 schreef:laten kijken maar als die het eenmaal heeft gezien moet hij dr wel gewoon gaan langslopen

... 
papagroom schreef:Het voorbeeld van de pinken heb ik eens meegemaakt ,,,,ben afgestapt en heb de pinken vreselijk veel aandacht gegeven......dat ging mn toenmalige paardje echt te ver.....hij kwam er gelijk bij staan,,,
Ja, die methode heb ik eens toegepast bij een heeeeeeeel eng bankje in het bos. Alleen moet je niet op een nat bankje gaan staan en dan omdraaien; kreeg de leuning van het bankje in de knieholtes en verdween met een onelegante boog zo in de struiken erachter.... Paard rende een stukje weg maar toen ik achter het bankje weer tevoorschijn kwam klauteren kwam ie toch wel weer wat dichterbij. Kon hem ook zo weer pakken en verder rijden maar sindsdien krijgt dat specifieke bankje van hem een argwanende blik en een snurk alsof ie zeggen wil "je blijft van mijn baas af vandaag"