Zielige fotos van Meike :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:58

Ze vertellen je naam niet door!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:01

veel suc6

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:03

Dat nummer is het net geopende nummer voor melding van dierenmishandeling. En dat is precies wat het is!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:04

De dierenbescherming is niet bereikbaar nu, ik heb net gebeld. Je moet de politie bellen op nummer 0900-8844 heb ik net al gedaan, maar hoe meer hoe beter

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:06

ja ik belde net dat nummer en die was de hele tijd in gesprek... ben nu al 2 keer naar bove geweest met telefoon met smoes ken echt niet nog een keer me moeder gaat nu echt van alles denken.... in ieder geval is ze er morgen niet en ik hoop echt dat het dan nog niet te laat is, en dan kan iedereen hier wel boos worde enz maar ik kan gewoon niet meer doen nu anders had ik het allang gedaan! Boos!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:08

ik heb ook gebeld en er is inmiddels een auto onderweg naar het beestje! Heb ook de dienstdoende dierenarts voor je gebeld maar die kan niets doen zonder eerst melding gemaakt te hebben bij de politie (nou en dat is inmiddels dus gebeurd). Nu is het dus belangrijk dan iemand naar het beestje toegaat en de politie opvangt lijkt me.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:10

Mooi zo, dan hebben ze dus genoeg meldingen binnen Haha!:D

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:12

Pak van mijn hart!!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:14

Wow, wat een superacties van jullie Bokkers zeg!!!

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat verlopen en het gehele hoe en wat. Ik ga m'n duimen verrot draaien in de hoop dat het arme beestje nog te helpen is en anders iig dierwaardig uit haar lijden verlost word, wat een takke-eigenaar zeg. Die zou ik graag eens even onder m'n autoband hebben }>
Laatst bijgewerkt door Mayo op 07-09-03 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:14

Wow wat ontzettend goed van je djuno!!!!!! OK dan! OK dan! OK dan!
( Bloos! Bloos! had ik zelf ook kunnen doen.... Bloos! Bloos! )

Nou Annuh je hebt nu zoveel hulp gehad, bel je vriendin en ga snel naar je pony!

Ik snap heus wel dat het allemaal niet zo makkelijk is als je moeder boos is en de eigenaar een kl**tzak, maar later ben je blij dat je dit gedaan hebt.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:15

djuno schreef:
ik heb ook gebeld en er is inmiddels een auto onderweg naar het beestje! Heb ook de dienstdoende dierenarts voor je gebeld maar die kan niets doen zonder eerst melding gemaakt te hebben bij de politie (nou en dat is inmiddels dus gebeurd). Nu is het dus belangrijk dan iemand naar het beestje toegaat en de politie opvangt lijkt me.

Fijn!! Is het niet voor nix geweest. Ik hoop dat ze het diertje opladen en meenemen !!!
Laatst bijgewerkt door Missouri op 07-09-03 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:15

poehee!
Ik lees dit nu allemaal pas!
Goed dat jullie allemaal actie ondernomen hebben!
Misschien valt ze nog te redden!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:16

Als het nodig is dat de politie of dierenarts onderdak willen hebben voor Meike kun je mij pben.Ze kan dan altijd een tijdje hier op stal om verzorgd te worden!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:17

ellenlouise schreef:
Wow wat ontzettend goed van je djuno!!!!!! OK dan! OK dan! OK dan!
( Bloos! Bloos! had ik zelf ook kunnen doen.... Bloos! Bloos! )

Nou Annuh je hebt nu zoveel hulp gehad, bel je vriendin en ga snel naar je pony!

Ik snap heus wel dat het allemaal niet zo makkelijk is als je moeder boos is en de eigenaar een kl**tzak, maar later ben je blij dat je dit gedaan hebt.

Ze vertelden mij dus dat ze meer meldingen nodig hadden (wettelijk verplicht), dus ben erg blij dat djuno ook gebeld heeft!!! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:18

Mocht de betaling een probleem zijn, dan stel ik mijn portomonee EENMALIG ter beschikking en zal ik de rekening betalen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:18

Ik kom ook net pas binnenvallen en wil even zeggen dat ik jullie fantastisch vind!!
Zijn er mensen in de buurt van de pony die ons op de hoogte kunnen houden van de verdere ontwikkelingen?
Ik hoop dat het nog op tijd is allemaal.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:19

gijsenkim schreef:
Mocht de betaling een probleem zijn, dan stel ik mijn portomonee EENMALIG ter beschikking en zal ik de rekening betalen

Ik wil ook wel sponsoren hoor!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:19

Ik hoop dat er nog wat te doen is.. Ik wist helemaal niet dat er een pony was die er zo vreselijk aan toe is.. Verdrietig

Ik hoop dat ze het beestje meenemen en haar kunnen redden, ook al heb ik er een hard hoofd in..

[edit] Als ze geld tekort komt dan wil ik ook nog wel iets bijleggen hoor Lachen En mochten er nog meer telefoontjes nodig zijn dan hoor ik het wel, dan pleeg ik er ook nog wel even 1!! [/edit]

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:21

We betalen het gewoon met zijn allen :dat komt goed!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:22

Missouri"]
[quote="gijsenkim schreef:

Ik wil ook wel sponsoren hoor!
[/quote]

nou preccies, hoeveel kan het nou kosten. Laat het in de top 100 euro zijn alles er op en eraan. Als we dan met een man of 10 zijn is het een 10tje de man...... Haha!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:22

Mocht er nou nog niet voldoende actie komen vanuit de dierenbescherming, ik wil met alle liefde bij meike komen kijken, het is toch niet zo ver vanaf hier en dan blijf ik net zo lang de dierenbescherming bellen tot er wat gebeurt, want wat ik op de foto's zie, ik wordt er echt heel verdrietig van Verdrietig

Toppie voor de bokkers die actie hebben ondernomen!!!

En ik begrijp heel goed dat voor annuh de verantwoordelijkheid te groot is om dit allemaal maar ff te regelen, dan kun je nog zo graag willen maar als je zo jong bent weet je gewoon niet hoe en wat.
Dan stap je niet even snel naar de dierenbescherming of politie al wil je nog zo graag, want wat als dit, wat als dat, als je jong bent ben je nog zo afhankelijk van bijv je ouders, en wat als de eigenaar annuh verbied er nog te komen en meike alleen nog maar meer door gaat lijden.
Nee ik begrijp het wel.
Als buitenstaander of volwassene is het veel makkelijker in te grijpen in dergelijke situaties.
En ik vind ook niet dat annuh dit aangerekend kan worden, alleen maar toppie dat je er voor meike blijft om er toch een aaitje te geven en zoveel mogenlijk te doen wat er binnen je macht ligt.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:23

Dan gaan we samen Judith.Samen zijn we sterk OK dan!
Ik snap eigenlijk de reactie van Annuh haar moeder niet.Als ze mijn dochter geweest was zou ik blij zijn geweest als ze zo bezorgd om haar verzorg pony was
Laatst bijgewerkt door FlairS op 07-09-03 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nuage

Word net gebeld door de politie. Ze staan voor de deur. Annuh was er ook waarschijnlijk? Hij heeft alles opgeschreven (hoefbevangen e.d) en gaat er NU naartoe en dan gaan zij een veearts bellen zei hij.

ellenlouise

Vind ik een goed initiatief. Ik doe ook mee.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:24

Oehh, als ik zo'n vent toch in mijn vingers krijg Boos! Dit doe je het arme beestje toch niet aan?? Boos!