Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Malfoy schreef:Natuurlijk is het scherper, maar een goede ruiter kan daar prima rekening mee houden hoor.
NeverGiveUp schreef:Bedoel je dat ik hem moet verkopen?
Hij moet nog veel leren en ik nog veel meer maar verkopen dat kan je vergeten.
Ook is dit maar 1 moment foto en kan je echt niet zien dat er heel veel schort aan mijn rijtechniek.
Ik kan je namelijk ook foto's laten zien waarop je ons heel erg vooruit ziet gaan. (eerst was het ook in de bak rennen, kop omhoog enz.)
Dus ik vind niet dat je zo'n 'verwijt' kan maken, ookal klopt het op die foto natuurlijk wel.
Ik wil niet een type zijn van, lukt het niet, oh dan pak ik toch een scherper bit?
Daar kan ik niet tegen, maar het gaat nu een beetje de verkeerde kant op vind ik.
Ik heb aan heel veel reacties wat gehad, en ik heb besloten dat ik natuurlijk blijf lessen, ook grondwerk lessen blijf nemen, en gewoon genieten van mijn paard want hij is ontzettend braaf en ik hou van hem,
ik ga nu lekker op een manege paardje en volgend jaar hopelijk met Blade.
Ik heb dus voor de rest niks aan opmerkingen dat ik nog zoveel moet leren want ik weet dat allemaal zelf wel.
Bedankt mensen die nuttig commantaar hebben gegeven!
NeverGiveUp schreef:Ja dat is ook zo ja! Ga morgen is proberen met een dubbelgebroken bit in het weiland.
Wou ook niet zo overkomen.
(weet ik alles van..
) Slofje schreef:Je zou kunnen doen: bitje met korte teugeltjes, lekker over de hals laten hangen. daaroverheen een bitloos hoofdstel en daar gewoon lekker mee rijden. Dan kun je "voor het geval dat" de bit-teugels oppakken om hem wat meer te remmen als nodig. Of doet hij ook al "naar" als je alleen het bitje in zijn mond hebt en het verder niet aanraakt?
Maar over het algemeen zou ik het gewoon proberen, die anderen zouden toch zeker hun paard in toom moeten kunnen houden als jouw paard ervandoor gaat?