Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miepje21 schreef:Een vriendin van mij is ook overgestapt van dressuur (toen had ze nog geen eigen paard) naar western (hier had ze wel een eigen paard) en weer terug! Ik zou kiezen waar ik en mijn paard zich het beste bij voelen! Mijn vriendin der paard was in de western zo gek als een deur en nu ze dressuur met hem rijdt is hij heel erg positief veranderd. Voor het 1 koppel zal dressuur fijner werken en voor het andere koppel western en de enige die die keus kan maken ben jij. jij voelt jezelf en je paard het beste aan en kent je paard het best.
Cassidy schreef:Sjemira schreef:Dank je Cassidy: hier heb ik wel wat aan ja. heb gelukkig mijn dressuurzadel niet verkocht.
Laat wel even controleren of dat nog wel past...je paard kan door het werk de breedte in zijn gegaan en dan kan ook dat dressuurzadel te klein/krap zijn geworden.
Sjemira schreef:@ Knert
Ja ik heb nu een ander zadel gekocht, dus het zadel van de foto\s heb ik niet meer, er zat idd te veel wrong aan voor mijn korte beentjes, ik heb nu een zadel met veel minder wrong en ook met kortere zweetbladen en dit zadel past helemaal perfect op Nando. Dus nu zit ik niet meer in die stomme stoelzit hahahahaha
Kimm1994 schreef:"hij schiet alle kanten op en op zijn westerns moet ik hem dus met een hele losse teugel rijden"
Ik zie je bij geen enkele western foto rijden met losse teugel..
Knert schreef:Sjemira schreef:@ Knert
Ja ik heb nu een ander zadel gekocht, dus het zadel van de foto\s heb ik niet meer, er zat idd te veel wrong aan voor mijn korte beentjes, ik heb nu een zadel met veel minder wrong en ook met kortere zweetbladen en dit zadel past helemaal perfect op Nando. Dus nu zit ik niet meer in die stomme stoelzit hahahahaha
ah oke.. dacht ik het dus toch goed te zien. Dan had ik liever die foto gezien. Want je paardje lijkt onder het dressuur zadel mooi te lopen... ik zou kiezen voor dressuur. Maar dat western misstaat jullie ook zeker niet!