Mijn nieuwe paardje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Powerhouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:26

leuk beetje zeg!! zo te zien kun je al goed overweg met haar ookal is ze nog zo jong en laat beleerd!!
Gebruik been en hand als combinatie! hand contact met de mond door de teugels niet in een boogje te laten hangen maar ook niet te veel spanning. Benen altijd eraan houden, zorgt ervoor dat de achterhand actief blijft. Miss kun je wanneer ze over haar loodlijn komt even je hand opbeuren zodat ze wat naar boven komt. Je zou ook even de teugels wat langer kunnen laten (wel op contact) en de hals laten strekken!
succes!

Beau_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 21:46

Ik vind het er erg leuk uit zien! Al komt het op mij over dat je soms wel wat streng bent met je handen
waardoor je pony soms wat te diep loopt, kan dat kloppen? Ook denk ik dat je zadel wat te ver naar voren ligt
en hierdoor kom je soms met je been bij de schouder. Verder wilde ik nog even kwijt dat je pony echt een beauty is haha :9

miepje21

Re: Mijn nieuwe paardje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:48

Wat een leuk paardje heb je onder je kont!
Ziet er al lekker ontspannen uit. let op dat je voor je uit blijft kijken (ook al is Amy natuurlijk heel mooi ;) )
Veel plezier!

xBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 13:47

De tenen iets meer naar binnen en behoud de rechte rug, ik vind het er allemaal al leuk uit zien, desondanks je haar pas net hebt :)

rikkybergy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 13:56

Ik vind het juist beter dat hij achter de loodlijn loopt dan ervoor dat krijg je er wel weer uit maar sl hij altijd net ervoor gaat lopen krijg je er bijna niet meer uit.