Gefeliciteerd! Maar als je straks in het Z wil gaan starten mag je hard aan het werk om je punten op te krikken. Het is niet voor niks dat de meeste vastlopen in het M. Succes, en ik zie graag weer een @work topic in de toekomst!
Mellanie_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-10 18:07
Ik weet het we zijn er druk mee bezig. Moet je na gaan dat het na 1 week trainen met alle tips van bokkers het al zoon stuk beter gaat! we hebben vooral baat bij de overgangen stap-draf-galop en doormekaar zeg maar. hierdoor is hij al wat beter aan het been. verder het verzamelen en vertrekken in draf en galop werkt heel goed Bij Zander. Dus bij deze nog maals BOKKERS BEDANKT!
En we gaan lekker toch nog lang niet Z1 starten eerst actiever van achter en meer oprichting
Anoniem
Geplaatst: 07-12-10 17:44
Jammer dat ik het filmpje niet meer kan zien, er staat dat het een prive video is..
Mellanie_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-10 20:38
Megansk schreef:
Jammer dat ik het filmpje niet meer kan zien, er staat dat het een prive video is..
Lees dan even terug in het topic.
Anoniem
Geplaatst: 07-12-10 22:30
Mellanie_ schreef:
Megansk schreef:
Lees dan even terug in het topic.
Ach ik zie het Ben heel benieuwd naar een volgend topic in ieder geval
jaa komt wel goed. ik wil eerst effe wat vooruitgang boeken
vur
Geplaatst: 10-12-10 20:00
Gefeliciteerd. Tja, met les van Adelinde moet het zeker goed komen. Ik ga in januari naar het trainersseminar met haar, dus ik ben heel benieuwd. Succes verder!
kryptonite
Geplaatst: 11-12-10 17:33
zou ook echt niet zoveel met je sporen steken lijkt me niet fijn voor het paard bij iedere pas/stap verder super leuk hoor !!