je hebt wel 1 vaste plek waar ze het meeste van de tijd staan,
maar natuurlijk bewegen je handen weleens.. zo niet, dan vind ik dat erúg knap!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yanouuu schreef:lovehannah schreef:Die foto's zijn verdeeld over een uur, in een uur kan ik mijn handen wel bewegen maar ze de rest van de tijd stilhouden.Ik zie op verschillende foto's verschillende standen van je hand.
lovehannah schreef:Voorbeeld: foto 5 en 1, foto 5 heb jij je handen op verschillende hoogtes. En heb je een ontzettende strenge binnenhand? En je hoeft ze ook niet volledig stil te houden maar wel constant op 1 plek. En hoe rustiger jij gewoon mee veert met de mond van het paard, hoe fijner dat voor het paard is.

Yanouuu schreef:lovehannah schreef:Voorbeeld: foto 5 en 1, foto 5 heb jij je handen op verschillende hoogtes. En heb je een ontzettende strenge binnenhand? En je hoeft ze ook niet volledig stil te houden maar wel constant op 1 plek. En hoe rustiger jij gewoon mee veert met de mond van het paard, hoe fijner dat voor het paard is.
Misschien moet je eerst het topic even doorlezen.

Yanouuu schreef:Quir schreef:Prima, als je denkt dat dit de juiste manier is.
Zonde van zo'n leuk dier!
Vraag me dan toch af hoe het komt dat ze niet te rijden was toen ik haar kocht en dat ze nu niet meer steigert/bokt/rent/uitbreekt.
lovehannah schreef:Waarschijnlijk heb jij zelfvertrouwen gevonden in deze manier en heb je dat overgebracht op je paard. Dat heeft dus met jou te maken, niet met de manier van rijden.

lovehannah schreef:Waarschijnlijk heb jij zelfvertrouwen gevonden in deze manier en heb je dat overgebracht op je paard. Dat heeft dus met jou te maken, niet met de manier van rijden.
_xmichelle schreef:lovehannah schreef:Waarschijnlijk heb jij zelfvertrouwen gevonden in deze manier en heb je dat overgebracht op je paard. Dat heeft dus met jou te maken, niet met de manier van rijden.
en wat dan nog?
dat is dan juist goed, dat zij opzoek is gegaan naar een manier om haar pony én haar verder te helpen?
alleen alles loopt niet perfect in het begin, maar dat komt wel.

maar bij TS zie ik wel wat ze aan het oefenen is, en ik zou zeggen oefen lekker zo door dat lukt het straks vanzelf en ik denk dat je dezelfde instructrice hebt als ik en dan komt het zeker goed 

kohtje schreef:Ik heb zelf nog nooit wat goeds gezien van AdB .
Maar jij vind dit de manier die bij je past. Jij voelt je er fijn bij .
Dus ook jij maakt uit dat je zo wil rijden. Er komt misschien ook een dag dat je denkt dit is het niet. Je kan het alleen maar leren door het te doen.