Foto's van Zorro.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:52

Ik vind het echt tof al die leuke reaktie's

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:25

Vind het erg knap hoor! Ziet er misschien raar uit, maar ik vind dat iedereen moet mogen starten. Zolang jij het kunt, en je niet te veel aantrekt van anderen. Koudbloedigen mogen ook starten, fjorden en haflingers lopen immers ook niet hele dagen voor huifkarren dus waarom een shetlander niet?

Veel succes verder!

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:47

Ik vindt het echt ontzettend knap en hoop nog eens voorbij te worden gereden door een shet!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:57

[quote="ukkiepuk"]

Zorro komt idd beter tot zijn recht bij de pony's maar zal daar niet verder komen dan de klasse L omdat A/B pony's niet meer tussen de C/D/E pony's mogen starten.
[quote]
Maar dat is dan toch helemaal niet logisch. Je mag niet bij wat grotere pony's rijden maar wel tussen veel grotere paarden.
Kijk onder niet eerlijk versta ik dat het voor een jury het onmogelijk is een paard en een shetlander met elkaar te vergelijken. En ik ben er ook voorstander van dat ook een shetlander z moet kunnen starten. En de foto's zijn ook heel leuk. Maar toch vind ik niet dat de pony's tussen de paarden thuis horen. Dus niet alleen een shetlander maar ook een c of d pony niet. En achja als je puur voor je eigen vereniging rijd dan is het idd wel leuk en toch ook apart. Maar ik denk dat als je landelijk gaat starten dat je kans hebt dat dat veel stof doet opwaaien, misschien ook een leuke uitdaging Haha!.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 09:34

GribaldiFAN"]
[quote="ukkiepuk schreef:

Zorro komt idd beter tot zijn recht bij de pony's maar zal daar niet verder komen dan de klasse L omdat A/B pony's niet meer tussen de C/D/E pony's mogen starten.
Citaat:
Maar dat is dan toch helemaal niet logisch. Je mag niet bij wat grotere pony's rijden maar wel tussen veel grotere paarden.
Kijk onder niet eerlijk versta ik dat het voor een jury het onmogelijk is een paard en een shetlander met elkaar te vergelijken. En ik ben er ook voorstander van dat ook een shetlander z moet kunnen starten. En de foto's zijn ook heel leuk. Maar toch vind ik niet dat de pony's tussen de paarden thuis horen. Dus niet alleen een shetlander maar ook een c of d pony niet. En achja als je puur voor je eigen vereniging rijd dan is het idd wel leuk en toch ook apart. Maar ik denk dat als je landelijk gaat starten dat je kans hebt dat dat veel stof doet opwaaien, misschien ook een leuke uitdaging Haha!.

Ik start nu al landelijk, ik heb een startkaart en 5 gerigistreerde punten in de B. Ik start alleen de wedstrijden die op onze stal gehouden worden.

Tja, als je met een pony wil starten en je bent over de 18 moet je echt tussen de paarden. Ik zou ook liever zien dat er een aparte tak komt voor volwassenen op pony's. Haha!

Ik zal nooit een selectiewedstrijd gaan rijden laat staan een kampioenschap Verward Er starten maar 12 combinaties bij ons op stal en dat zijn altijd dezelfde mensen. Het is een zeer kleine wedstrijd met bijna geen starts van buitenaf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:21

ukkiepuk schreef:
Tja, als je met een pony wil starten en je bent over de 18 moet je echt tussen de paarden. Ik zou ook liever zien dat er een aparte tak komt voor volwassenen op pony's. Haha!

Ik ook, en ik denk met ons wel heel veel meer mensen...om een aantal redenen wil ik alleen pony's...eigenlijk is het gewoon leeftijdsdiscriminatie, maar dat is weer een hele andere discussie Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 15:21

Ineke2"]
[quote="ukkiepuk schreef:

Ik ook, en ik denk met ons wel heel veel meer mensen...om een aantal redenen wil ik alleen pony's...eigenlijk is het gewoon leeftijdsdiscriminatie, maar dat is weer een hele andere discussie Haha!
[/quote]

Ja, iid. Hier ben ik het ook mee eens. Maar tot die tijd ben je als volwassene 'veroordeeld' tot tussen de paarden starten of je pony verkopen en een paard te kopen. En dat wil niet iedereen.
Ik vind het geweldig. Een keer iemand die laat zien wat een shet allemaal kan. Er zit veel meer in dan er meestal uit word gehaalt. En dat het niet het 'normale' plaatje is van een KWPNer maakt mij niets uit. Je moet ook een shet en een paard niet gaan vergelijken. Maar je moet ze beide hun punten geven omdat ze hun proef goed lopen(of juist niet, maar daar gaat het nu niet om).

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:20

Ik vind het geweldig dat je dit doet! En hij loopt echt super! Kwijl
Petje af hoor van mij, vind het echt geweldig OK dan! Cheese! Gewoon lekker door gaan, je moet die mensen maar eens een poepie laten ruiken wat joun Shet allemaal kan tussen de paarden Knipoog

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:34

uuh Gribaldi fan bij een wedstrijd hoort een jury toch niet te vergelijken maar juist te oordelen?!
Ik vind het een topshet!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:38

Ik hoop dat iedereen voorbij rijdt met je supershet! Haha!
Jammer dat hij te klein is voor Grand Prix Knipoog
Ga zo door! Je bent op een hardstikke leuke manier met je paardje bezig!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 17:55

Hardstikke leuk o dit zo te zien!!!!
Als die shet dit in zich heeft is het misschien wel oneerlijk om hem weg te laten slijten als kinderhobbelpaard.
Ik vin het ook dat er eigenlijk een klasse moet komen 18+ pony's.
Ik weet namelijk mocht ik een paard kopen het toch een pony word(zin klopt niet echt Tong uitsteken)
Echt super dat je dit doet en op naar de Z Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 18:50

Ik vind het er echt super goed uitzien! En waarom zou je niet bij de paarden starten. Je mag alleen daar, daar hoor je thuis, of je nou op een shet rijd of een paard.
Ik wens je veel succes met de andere wedstrijden en laat ze maar eens zien dat ook volwassene goed op een shet kunnen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:05

ik ben er ook niet z kapot van om met zo'n pony tussen de paarden te rijden. maar echt een pluim voor hoe je hem aan het lopen hebt. daar kunnen veel mensen nog wat van leren!!!!!!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:41

RoCKyLoVE schreef:
uuh Gribaldi fan bij een wedstrijd hoort een jury toch niet te vergelijken maar juist te oordelen?!
Ik vind het een topshet!
Dit is niet helemaal waar. Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is. Daarom zou het eerlijker zijn om een aparte rubriek te hebben voor volwassenen op pony's zoals hier al wordt gezegd. In de b zal het nog niet zoveel uitmaken maar in de hogere klasses is het helaas niet zo simpel.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 10:53

GribaldiFAN"]
[quote="RoCKyLoVE schreef:
Ik vind het een topshet!

Dit is niet helemaal waar. Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is. Daarom zou het eerlijker zijn om een aparte rubriek te hebben voor volwassenen op pony's zoals hier al wordt gezegd. In de b zal het nog niet zoveel uitmaken maar in de hogere klasses is het helaas niet zo simpel.
[/quote]

Dus is het voor Zorro en mij dubbel zo moeilijk om een winstpunt te rijden, snap iemand nu hoe blij ik was toen ik er zondag 3 had Haha!

Citaat:
Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is

Ben ik niet helemaal met je eens, sommige rijpaarden hebben ook geen goeie beweging en komen wel in het Z. Mijn shetlander wordt beoordeeld zoals een paard beoordeeld zou worden.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:11

ukkiepuk"]
[quote="GribaldiFAN"][quote="RoCKyLoVE schreef:
Ik vind het een topshet!

[/quote]

Dus is het voor Zorro en mij dubbel zo moeilijk om een winstpunt te rijden, snap iemand nu hoe blij ik was toen ik er zondag 3 had Haha!

Citaat:
Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is

Ben ik niet helemaal met je eens, sommige rijpaarden hebben ook geen goeie beweging en komen wel in het Z. Mijn shetlander wordt beoordeeld zoals een paard beoordeeld zou worden.
[/quote]
Ja ik snap dat je blij bent want daardoor is de prestatie nog beter. Maar een shet is in het uitvoeren van de oefeningen anders dan een gewoon rijpaard. Dit geld overigens niet alleen voor een shet maar ook voor vele andere rassen. Door bouw, afmeting, gangen etc is de uitvoering gewoon anders.

appielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 16:40

OK dan! helemaal te gek echt super wat je met het beestje voorelkaar krijgt dat zullen er niet veel nadoen laat staan het geduld voor hebben+:)+ Echt een dikke pluim voor jou en je pony En laat ze maar kletsen Knipoog

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 17:17

appielover schreef:
+:)+ helemaal te gek echt super wat je met het beestje voorelkaar krijgt dat zullen er niet veel nadoen laat staan het geduld voor hebben+:)+ Echt een dikke pluim voor jou en je pony En laat ze maar kletsen Knipoog

Dank je wel, en ik laat iedereen ook gewoon wel kletsen, maar ze mogen ook wel zeggen wat ze ervan vinden.

Gribaldilover...met jou is het leuk om een discussie te hebben OK dan! Je laat iemand in zijn waarde en zegt op een leuke manier wat je ervan vind toppie..

idd zien de oefeningen er iets anders uit, maar de lengtebuiging en oprichting moet aanwezig zijn. Alleen is dat bij sommige rassen idd een ander gezicht en is het voor sommige juryleden moeilijker te beoordelen.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 17:34

Wat ontzettend netjes dat je Gribaldilover compliementeerd! Beide super dat het zo gezellig blijft ondanks het meningsverschil Haha!

Een superpony overigens, je hebt hem lekker aan het lopen!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 17:51

Tiko schreef:
Wat ontzettend netjes dat je Gribaldilover compliementeerd! Beide super dat het zo gezellig blijft ondanks het meningsverschil Haha!

Een superpony overigens, je hebt hem lekker aan het lopen!

Een forum is er ook om discussies te hebben toch? Als het maar op een leuke manier gaat vind ik het prima. Iedereen zijn eigen mening. Mijn menig is dat Zorro het heel goed doet tussen de paarden en dat ik er niemand kwaad mee doe, dus blijven we lekker rijden tot ze of ons weigeren of totdat we geen punten meer rijden.....

Enne bedankt voor je compliment Haha!