Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GribaldiFAN"]
[quote="ukkiepuk schreef:
Zorro komt idd beter tot zijn recht bij de pony's maar zal daar niet verder komen dan de klasse L omdat A/B pony's niet meer tussen de C/D/E pony's mogen starten.Citaat:Maar dat is dan toch helemaal niet logisch. Je mag niet bij wat grotere pony's rijden maar wel tussen veel grotere paarden.
Kijk onder niet eerlijk versta ik dat het voor een jury het onmogelijk is een paard en een shetlander met elkaar te vergelijken. En ik ben er ook voorstander van dat ook een shetlander z moet kunnen starten. En de foto's zijn ook heel leuk. Maar toch vind ik niet dat de pony's tussen de paarden thuis horen. Dus niet alleen een shetlander maar ook een c of d pony niet. En achja als je puur voor je eigen vereniging rijd dan is het idd wel leuk en toch ook apart. Maar ik denk dat als je landelijk gaat starten dat je kans hebt dat dat veel stof doet opwaaien, misschien ook een leuke uitdaging.
ukkiepuk schreef:Tja, als je met een pony wil starten en je bent over de 18 moet je echt tussen de paarden. Ik zou ook liever zien dat er een aparte tak komt voor volwassenen op pony's.![]()
Ineke2"]
[quote="ukkiepuk schreef:Tja, als je met een pony wil starten en je bent over de 18 moet je echt tussen de paarden. Ik zou ook liever zien dat er een aparte tak komt voor volwassenen op pony's.![]()
RoCKyLoVE schreef:Dit is niet helemaal waar. Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is. Daarom zou het eerlijker zijn om een aparte rubriek te hebben voor volwassenen op pony's zoals hier al wordt gezegd. In de b zal het nog niet zoveel uitmaken maar in de hogere klasses is het helaas niet zo simpel.uuh Gribaldi fan bij een wedstrijd hoort een jury toch niet te vergelijken maar juist te oordelen?!
Ik vind het een topshet!
GribaldiFAN"]
[quote="RoCKyLoVE schreef:uuh Gribaldi fan bij een wedstrijd hoort een jury toch niet te vergelijken maar juist te oordelen?!
Ik vind het een topshet!
Citaat:Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is
ukkiepuk"]
[quote="GribaldiFAN"][quote="RoCKyLoVE schreef:uuh Gribaldi fan bij een wedstrijd hoort een jury toch niet te vergelijken maar juist te oordelen?!
Ik vind het een topshet!
Citaat:Een shet kan namelijk nooit laten zien wat een gewoon rijpaard kan laten zien omdat het een shet is
appielover schreef:+:)+ helemaal te gek echt super wat je met het beestje voorelkaar krijgt dat zullen er niet veel nadoen laat staan het geduld voor hebben+:)+ Echt een dikke pluim voor jou en je pony![]()
En laat ze maar kletsen
Tiko schreef:Wat ontzettend netjes dat je Gribaldilover compliementeerd! Beide super dat het zo gezellig blijft ondanks het meningsverschil
Een superpony overigens, je hebt hem lekker aan het lopen!