melizz13 schreef:Vlekje123 schreef:Ben ik dan de enige die die bak levensgevaarlijk vind?! Wat een bende daar zeg. Daar had ik echt niet in gaan rijden.
Verder is alles al gezegd.
TS is blijkbaar te bezodemietert om te luisteren. Ze plaatst een topic wil alleen maar complimentjes horen. Dat het zadel niet past en ze daarmee een andersmans ponietje naar de filestijnen rijdt boeit niet.
Jammer.
ik vind de bak ook levensgevaarlijk!
wat als hij schrikt ?!
Ik heb al gezegt dat ik al een ijslander heb opm te verzorgen
en ik zou toch voor een wat grotere pont gaan kijken want als je gaat groeien ga je niet meer passen
Vlekje123 schreef:Ik vind het van de zotte dat je willens en wetens een pony met een niet passend zadel in een slechte bak rijdt. Dan rij je maar voor 1 doel en dat is eigen belang. Anders had ze doorgezocht naar een pony waar wel goed tuig voor beschikbaar is en waar geen slechte bak aanwezig is.
Ik mag uberhaupt al blij zijn dat er een bak is en dat ik dus niet in een weiland hoef te rijden
ukoldaatje schreef:Ik vind het er echt leuk uit zien!!! Wat een leuke mooie shet zeg!!!!! Ook je filmpje heeft mooie fotos!
Die bak vind ook ik best wel eng, maar ik neem aan dat jij niet persoonlijk ervoor hebt gezorgd dat ze dat als parkeerplaats gebruiken.
Ben het rijtechnisch met mijn voorgangsters eens, minder kort, wat meer lengte geven.
Geen idee hoe oud je bent, maar misschien is het leuk om een baantje te zoeken en dan een zadeltje te kopen..
Ik ben pas 12
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-08-10 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Drie berichten samengevoegd, gebruik a.j.b. de editknop.