foto's pjotr aan de teugel IN DRAF

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:45

ik heb nou ook niet de indruk dat die teugels heel strak zijn ofzo...
maargoed, ik vind niet dat iemand hier een goede mening over kan geven, die foto's zijn nou niet echt duidelijk.
als je nou echt advies wilt, zet dan foto's neer die scherp zijn en wat dichterbij, dit is niks.
maar dat is mijn bescheiden mening.
vandaar geen tips verder.
oja, beugels wat langer en een fatsoenlijke rijbroek aan....

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:54

Toeties schreef:
ik heb nou ook niet de indruk dat die teugels heel strak zijn ofzo...
maargoed, ik vind niet dat iemand hier een goede mening over kan geven, die foto's zijn nou niet echt duidelijk.
als je nou echt advies wilt, zet dan foto's neer die scherp zijn en wat dichterbij, dit is niks.
maar dat is mijn bescheiden mening.
vandaar geen tips verder.
oja, beugels wat langer en een fatsoenlijke rijbroek aan....

Ze heeft zo'n korte beugels omdat ze aan het springen was...
En ik dacht dat de foto's te onduidelijk waren om iets te zien?
En wel kunnen zien dat ze wel of een rijbroek aan heeft... Nou dat vind ik knap hoor!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:06

Sorry maar naar mijn weten loopt die pony niet aan de teugel en in een spijkerbroek rijden is al helemaal niet fijn.

Voor de rest leuke foto's alleen jammer dat ze van zo ver weg zijn genomen.
Gewoon veel oefenen dan zal die na een tijdje heus wel aan de teugel lopen maar dat kost tijd.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:09

Sjeeses zeg wat kunnen jullie zeuren! Dat meiske probeert het tenminste!
En van fouten leer je! En die plaatsing, die foto van Debo : het kan wel zijn dat JOU fjord beter loopt! jij hebt misschien meer ervaring en doet er al wat langer aan!
Ik weet zeker dat Pjotr dit ook kan als ze oefent!
JULLIE zijn ook zo ooit begonnen! sorry dat ik zo uitval maar hier kan ik dus niet tegen!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:11

Ze plaatst foto's en wij zeggen alleen maar wat we ervan vinden.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:14

wilfredlover schreef:
Ze plaatst foto's en wij zeggen alleen maar wat we ervan vinden.

Ik heb het niet over jou Lachen maar over andere mensen die dingen neerzetten waar ik van denk : kan dit niet anders?

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:20

wilfredlover schreef:
Sorry maar naar mijn weten loopt die pony niet aan de teugel en in een spijkerbroek rijden is al helemaal niet fijn.

Gewoon veel oefenen dan zal die na een tijdje heus wel aan de teugel lopen maar dat kost tijd.

Naar jou weten? Wat weet je dan helemaal? Deze pony loopt braaf! Enneh ik wil wel eens een foto van JOU zien, O sorry ik las net in je profiel dat je niet meer rijd sinds een paard maanden omdat je verzorg pony is verhuisd Lips are sealed
Sorry hoor, maar als je er dan zo weinig van af weet moet je gewoon niet je mond open doen, dat is vragen om problemen....
Nog maals deze pony loopt WEL aan de teugel. Zodra de neus netjes naar de grond wijst, en de hals spier mooi dik is, en de neus op borst hoogte hang, wat vind jij dan niet aan de teugel??????
Ik zal d'r wel geen snars van snappen volgens jou

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:21

Ziet er idd nog steeds niet echt super ontspannen uit, maar wel een heeel stuk beter dan de vorige foto's! En ik vind dat je een hele leuke fjord hebt Lachen Wel jammer dat de foto's zo ver weg zijn Scheve mond

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:35

sherwood"]
[quote="wilfredlover schreef:

Naar jou weten? Wat weet je dan helemaal? Deze pony loopt braaf! Enneh ik wil wel eens een foto van JOU zien, O sorry ik las net in je profiel dat je niet meer rijd sinds een paard maanden omdat je verzorg pony is verhuisd Lips are sealed
Sorry hoor, maar als je er dan zo weinig van af weet moet je gewoon niet je mond open doen, dat is vragen om problemen....
Nog maals deze pony loopt WEL aan de teugel. Zodra de neus netjes naar de grond wijst, en de hals spier mooi dik is, en de neus op borst hoogte hang, wat vind jij dan niet aan de teugel??????
[/quote]

Jij snapt er ook geen snars van en hoe durf je me uit te lachen?
Je weet helemaal niet hoeveel verdriet ik heb om die pony's die zijn verhuist en ik mag wel degelijk m'n mond open doen of moet je volgens jou alleen maar naar de foto's kijken en niet reageren omdat jij als betweter beter kan reageren?
Laat me toch niet lachen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:39

sherwood"]
[quote="wilfredlover schreef:

[/quote]

Ik denk toch dat er wel een verschil is tussen aan de teugel lopen als deze fjord doet, en ontspannen voorwaards neerwaards lopen.

Verder geef ik geen commentaar want ik vind dat er wel genoeg commentaar gegeven is op Pjotr.
Het is een leuke fjord, en misschien kun je de volgende keer wat dichterbij foto's maken als je goed commentaar wilt.
Hier is niet veel aan te zien.

Maar mensen, vergeet vooral niet dat iedereen moet leren rijden en jullie vast ook wel eens wilde (vroeger misschien) dat jullie pony aan de teugel liep maar je niet precies wist hoe je het doen moest.
Van fouten leer je.

Pjotr, nog veel plezier met je leuke fjordje hoor.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:40

Nu lig in onder de tafel van het lachen! Uit lachen? IK? nee hoor jij snapt de smily niet.
Daarbij vind ik dat pjotr wel genoeg is afgezeken. Maar ik wacht met spanning op een foto van jou met een geweldig aan de teugel lopend paard. En nee, ik ben niet zo kinderachtig om dan te zeggen dat het niet goed is als ie toch netjes loopt. Zo volwassen ben ik nog wel. Als ie netjes loopt zeg ik dat ook eerlijk.
Enneh ik snap er geen snars van natuurlijk Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:46

Nou veel plezier dan.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:46

sherwood schreef:
Enneh ik snap er geen snars van natuurlijk Haha!

Nee volgens mij ook niet! Bloos

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:48

Ben ook maar een shire liefhebber, wat kan die er nou van weten... Die beetsen kunnen zeker niet eens de ene poot voor de andere zetten, laat staan netjes lopen.

jacje

Hahaha volgens mij snap je er ook niks van BETWETER Haha!

Larish

maar even puntje bij paaltje Knipoog dit topic was van Pjotr! Lachen

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:50

sherwood schreef:
Ben ook maar een shire liefhebber, wat kan die er nou van weten... Die beetsen kunnen zeker niet eens de ene poot voor de andere zetten, laat staan netjes lopen.

Je weet er ook niks vanaf.
Je "denkt" dat je er wat vanaf weet.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:55

Zegt de verzorg pony prutser....
Ach mensen ik laat het hierbij.
Ik heb wel wat beters te doen dan in discussie gaan met een penny meisje.
Ik heb nu al 4 regels verwijderd uit dit bericht......
Ik laat het hierbij, je bent gewoon te trots op je zelf om een ander een compliment te geven wat ze verdient.
gegroet

Pjort het ziet er netjes uit hoor, gewoon door ploeteren je komt er wel. Je hebt daar een mooie pony onder je.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:57

Verzorgpony prutser en pennymeisje???? Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Nou moet je eens echt normaal tegen mij gaan doen. Boos!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:58

IK HEB GOTVERDOMME HEEL VEEL VERDIET OM DIE PONY'S EN ALS JIJ DAT NIET SNAPT BEMOEI JE DAN OOK NERGENS MEE, IK GEEF GEWOON MIJN MENING EN ALS JIJ ER IETS ANDERS VAN VIND FIJN DAN MAAR KRAAK MIJ NIET AF.

Sorry voor de grote letters maar hier word ik zo kwaad om, ze weet helemaal niet hoeveel verdriet ik heb om die pony's en dan gaat ze me uitschelden.

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:05

oke oke.. het ziet er niet super ontspannen uit, maar daarom hoeven jullie nog niet zo hard te zijn. ze zal nu heus wel begrijpen wat jullie bedoelen hor. en ik vind dat je vanaf deze foto´s niet goed kan beoordelen hoe die pony aan het lopen is. dat moet je met je eigen ogen zien voordat je dat kan bepalen. ja misschien hebben jullie gelijk maar dat weetje niet.. foto´s zijn moment opnames, je kan niet zien hoe het in werkelijkheid is. meer heb ik niet te zeggen en ik ga ook niet verder de discussie aan.

ik vind dat hier gewoon netjes een fjord word gereden. je kan niet bepalen of ze hem in de krul trekt. en die ontspanning komt heus nog wel een keer!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:06

en sherwood en wilfredlover.. kunnen jullie dit niet via PB uitvechten..

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:07

wilfredlover"]
[quote="sherwood schreef:

Je weet er ook niks vanaf.
Je "denkt" dat je er wat vanaf weet.
[/quote]

hoe kan jij eigenlijk weten dat zij er niks vanaf weet. of kennen jullie elkaar in het echt? misschien ben jij wel degene die er niks vanaf weet.. kan toch ook ?

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 20:19

ik wil jullie het ook in het echt laten zien kijk maar bij bij boktmeetings ik heb daar een oproep geplaast om te vragen of jullie komen kijken groetjes

XxEmmaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:21

Haha al die ruzies......maareh k heb nog een tip voor je ik weet niet of het helpt ik heb verder niet echt ervaring met fjordjes maar eerst wilde ik ook dat ze te snel in de krul liep zeg maar dan bedoel ik niet echt erin trekken hoor! maar nu rij ik marel eerst 15 min alleen maar vooruit en ontspannen dan racet ze maar een stukje en daarna pak ik m'n teugels erbij ik weet niet of dit je eventueel helpt met het "ontspannen" rijden van je paardje verder wil ik nog ff zeggen dat het een ontzettend leuk paardje is om te zien en veel succes en plezier ermee!