Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toeties schreef:ik heb nou ook niet de indruk dat die teugels heel strak zijn ofzo...
maargoed, ik vind niet dat iemand hier een goede mening over kan geven, die foto's zijn nou niet echt duidelijk.
als je nou echt advies wilt, zet dan foto's neer die scherp zijn en wat dichterbij, dit is niks.
maar dat is mijn bescheiden mening.
vandaar geen tips verder.
oja, beugels wat langer en een fatsoenlijke rijbroek aan....
wilfredlover schreef:Sorry maar naar mijn weten loopt die pony niet aan de teugel en in een spijkerbroek rijden is al helemaal niet fijn.
Voor de rest leuke foto's alleen jammer dat ze van zo ver weg zijn genomen.
Gewoon veel oefenen dan zal die na een tijdje heus wel aan de teugel lopen maar dat kost tijd.
sherwood"]
[quote="wilfredlover schreef:Sorry maar naar mijn weten loopt die pony niet aan de teugel en in een spijkerbroek rijden is al helemaal niet fijn.
Gewoon veel oefenen dan zal die na een tijdje heus wel aan de teugel lopen maar dat kost tijd.

sherwood"]
[quote="wilfredlover schreef:Sorry maar naar mijn weten loopt die pony niet aan de teugel en in een spijkerbroek rijden is al helemaal niet fijn.

wilfredlover"]
[quote="sherwood schreef:Ben ook maar een shire liefhebber, wat kan die er nou van weten... Die beetsen kunnen zeker niet eens de ene poot voor de andere zetten, laat staan netjes lopen.