VRIJheidsdresuur Rydar ZONDER martelvoertuigen....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lautjuhzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:13

Party!! Party!! gaaf dat ie dat kan!! Haha! hele leuke foto's hoor Knipoog

Reenarulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:14

echt hele gave foto's
en over dat ie een beetje chaggie kijkt Lips are sealed ; als ik op een paard zit kijk ik ook altijd hartstikke chaggerijnig, dat heet nou *concentratie* Schijnheilig

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:25

Gave foto's debo.Echt toppie.

Als ik weer eens in de buurt ben dan kom ik weer even buurten(als jij en je paardjes dat goed vinden natuurlijk hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:46

loontje schreef:
Gave foto's debo.Echt toppie.

Als ik weer eens in de buurt ben dan kom ik weer even buurten(als jij en je paardjes dat goed vinden natuurlijk hihi)

tuurlijk lijkt me gezellig!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:49

leuke fotos ziet er idd veel beter uit dan met dat scherpe bit.

maak gewoon een leuke pluim voor op zijn kop en kont en vergeet dat bit want als ik in het plubliek zou zitten vind ik dat leuker dan zo scherp bit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:08

Ik ben al druk aan het knutselen met bloemetjes enz.. dat komt wel goed Haha!

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:35

Hallo,

Gisteren heb ik het vorige topic volledig doorgenomen (zware klus ). Ik had echt zoiets van: waarom breken ze dat meisje nu zo in twee?? Het bit is inderdaad wat sterk, maar daarom zulke reacties geven, dat vind ik persoonlijk zeer erg. Is iedereen hier op Bokt dan zo perfect?? Ik had zo de indruk dat een kleine aanleiding genoeg was om Debo een goede lading kwaade reacties te geven. Ik ben nu nog niet zo lang op Bokt, dus er zijn in het verleden misschien wat zaken gebeurd waar ik niks van afweet, maar ik vind het nog geen reden om iemand zo af te breken.

Sorry, maar dit moest mij effe van het hart hoor, ben blij dat in dit topic iedereen weer Lovers is Haha!

Debo proficiat dat je dat met je paardje allemaal kan!!!!

groetjes Janna

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:58

nou,Debo,je bent een wereldmeid!!!!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:02

OW SORRY WAT MOET IK NU ECHT KEI HARD LACHEN!!!

Jeetje zeg, dat sommige mensen zo kunnen zeiken!

Het komt er nu misschien en beetje boos uit, maar ik neem aan dat iedereen voor zijn eigen paard wel weet welk bit het beste bij het paard past... dat kun je vanaf een foto toch niet beoordelen! Er lopen echt wel meer paarden met scherpe bitten in hun mond, en zoals ik Debo van bokt ken, weet ik alleen maar dat zij echt wel zal doen wat goed is voor haar paard....

Waar ik nog het hartst om moet lachen is dat mensen nu allemaal lopen te roepen, van leuke foto's hartstikke cool, etc etc etc... vind dit dus een beetje vreemd...

Wat ik net als laatste zei dat zeg ik dus tegen hen die in dat andere topic Debo hebben lopen afkraken...

Debo ik wilde ff zeggen dat ik het echt kei gaaf vind wat jij met je paard kan... dat doen er je niet veel na!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:08

lach maar dan Verward
Maar ik vind het toch erg logisch als er foto's staan zonder een scherp bit, (wat ook nog eens flink gebruikt werd), dat je het zonder wel mooi en goed vind.
Snap niet wat daar nu om te lachen valt Verward

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:15

vinden jullie het ook zo erg dan,wat al die z-ruiters doen met stang en trens????????????????
ik denk dat een scherp bit,wat naar behoren gebruikt word,voor je paard beter en eerlijker is,dan dat je met een stang of zelfs gewoon een trens je paard loopt te zieken!!!!!!

en imker en evy:get a life!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:16

Idd, lach maar...
Ik zeg heir dat ik dit leuke foto's vind, omdat dit leuke foto's zijn. Dat wil niet zeggen dat ik het allemaal geweldig vind wat debo doet aangezien ze dit haar jaarling shetlander ook allemaal leert..
Lijkt me niet raar dat er op andere foto's slechte reacties komen en op leuke foto's niet...

Supernicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:19

Hoooooii wat een gezellig topic... Haha! mooie foto's hoor en mexxie echt grappig dat je dat zei *LOL* ik had het zelfde ideetje. Tong uitsteken (get a life)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:22

Ik vind al die foto's leuk, ik snap gewoon echt niet wat er mis is met die andere foto's hoor..

In het andere topic had ze uitgelegd dat ze dat bit gebruikt omdat ze achter rydar moet lopen in de show, en dat als ze dan niet dit bit heeft dat Rydar haar dan meesleurd.... dit is dus anders als wat er in dat andere topic stond, en ik vind het gewoon jammer dat sommige mensen zo lopen te zeuren! Ik weet namelijk zeker dat ieder van jullie ooit wel eens met een scherp bitje heeft gereden....

En ik denk eigenlijk ook dat zachtjes in de mond met een wat scherper bitje, beter is dan dat stevige contact wat ik vaak zie met trensjes en dergelijken...

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:24

Shiloh, dan moet je dat topic toch beter gaan lezen. Ze zei nl dat ze niet met een halster achter hem kon lopen.. Niet speciaal dat ze dit bitje nodig heeft, dit is puur voor de show. Kan best begrijpen dat hij met halster niet luisterd, maar dan kan er net zo goed een gewoon trensje in..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:56

sorry ok, ik heb het nagelezen en dat had ik dan ook verkeerd begrepen inderdaad...

Maar dan nog, weet ze zelf echt wel wat het beste is voor haar paard is, en ik blijf er bij dat je aan een foto waar een paar het bit in zijn mond heeft niet echt kan beoordelen hoe scherp dat bit dan wel niet is.... ik snap gewoon niet dat iemand zo aangevallen moet worden....

en over die jaarling shetlander... Als ze inderdaad echt met springen en stijgeren e.d. met die shetlander bezig is, dan vind ik het ook fout. Maar verder vind ik het helemaal geen probleem als je je jaarling wat kunstjes leert... zo versterk je de band, en zal ook de shet later makkelijker in de omgang zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:57

Netjes dat hij dat allemaal kan hoor, en dat los op het gras Haha! Die van mij zou geloof ik andere prioriteiten hebben als er gras in de buurt is.... *LOL*
Ziet er leuk uit.
Dergelijke oefeningen dwing je trouwens niet af, dat lukt echt niet. Als je dat niet met veel geduld en liefde (Bij Fjord, lees: ook snoepjes *LOL* ) aanleert doen ze het echt niet voor je.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:27

Shiloh schreef:

en over die jaarling shetlander... Als ze inderdaad echt met springen en stijgeren e.d. met die shetlander bezig is, dan vind ik het ook fout. Maar verder vind ik het helemaal geen probleem als je je jaarling wat kunstjes leert... zo versterk je de band, en zal ook de shet later makkelijker in de omgang zijn...

Hij kan de Spaanse pas, de pirouette, op een blok staan en liggen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:49

op zich niet zulke hele belastende dingen, daar heb ik echt geen problemen mee, het versterkt de band, en het beestje leert luisteren...

Zou ze er mee gaan stijgeren en dergelijken zou ik het een ander verhaal vinden!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:02

Ieder zijn mening over belastend. Spaanse pas is wel belastend, en daarbij al zou het lichamelijk al geen kwaad doen, wat dan geestelijk..
Maar goed, verder niet mijn zorg, deze foto's in dit topic zijn leuk, maar als er gezegt word dat er eerst had gezegt word dat ze slecht is en daarna gezegt hoe geweldig zal ik je ook even zeggen dat ik het nog steeds niet met alles eens ben dus dat mijn mening echt niet door deze foto's zomaar veranderd, Wél vind ik deze foto's er erg leuk uit zien en dit vind ik ook erg leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:09

pff wat versta jij onde de spaanse pas? Wat mexxje kan is enkel een pootje naar voren steken meer nog niet , hoeft ook niet..

laten we dit toppic gezellig houden ... foto's van ry niet van mexx

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:11

Leuke foto's hoor! Ziet er hartstikke mooi uit

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:24

Dan had ik je site zeker verkeerd begrepen want op je site staat nl dat hij de spaanse pas kan .. Lachen ..
Maar idd laat het gezellig blijven.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:31

nee hoor er staat, "Pas ( begin van de spaansepas )"
sorry dat ik me een beetje liet gaan... ik zal het ook weer netjes houden... Lachen

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:41

Vet cool dat ie dat kan!!!!!! Ziet er mooi uit hoor!