Ziggy"]
[quote="SharirBobby schreef:weet je wat ik nou niet snap?
als er een topic hier komt waar foto's op staan met zo'n bit, krijgt iedereen daar altijd een hoop reacties op.
maar als het bij debo is, dan worden er opeens steken onder water gegeven en blablabla, terwijl mensen gewoon op dat bit reageren en helemaal niet expres omdat het nou foto's van debo zijn.
dat gezeik altijd bah.
Hoe bedoel je dat precies? dat er bij andere mensen ook wat gezegt wordt, maar dat er dan niet "zielig" gedaan wordt over die persoon? of bedoel je dat er bij Debo heftigere reacties zijn?
[/quote]
nee bij debo zijn de reacties helemaal niet heftiger dan bij anderen mensen die ook zo'n soortgelijk bit gebruiken en er hier foto's van neerzetten.
alleen bij debo denken gelijk weer een aantal mensen dat het een persoonlijke aanval is, terwijl het gewoon kritiek is op het bit.

als je richting het gooi komt, PB me even
Geef haar ook eens een keer een kans. Dat bitje ben ik het ook niet mee eens maar het is haar paard dus laat haar lekker. 
.

Misschien heeft ze een reden ervoor..??..Ik bedoel ze zegt niks en laat iedereen haar gewoon afkraken etc...kom toch is voor jezelf op!!
Het bit zou ik zelf nooit en te nimmer bij mn paard inhangen, om correct met zo'n bit om te gaan moet je flink wat kennis in huis hebben die ik iig niet heb. Maar het is en blijft jouw pony en dus ook jouw pakkie aan..
)