Vind je instructrice juist wel lekker ontspannen en rustig zitten eigenlijk! En strenge hand viel mij niet op hoor
Jammer dat er geen foto's zijn van voor je lessen met jou erop, die je er neer zette deden het niet. Dan konden we mooi vergelijken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fortuna22 schreef:Daarbij vind ik dat veel onderdelen van de 'AdB methode' gebaseerd zijn op de gewone hedendaagse en klassieke rijmethodes.

nobility schreef:Maar waarom wil je een paard "op zn schouder" zetten? Je wilt toch je paard op de achterhand zetten? Of begrijp ik dit verkeerd?
Bolzak23 schreef:N Wat mij betreft hoor dit met minimale hulpen (kijk eens naar de meester Edward met zijn schakelingen in galop).
Is niet het ideale plaatje, en willen we zeker niet in de ring zien. Maar soms moet je het zo wel uitleggen aan je paard. Niks paardonvriendelijks aan hoor! Zolang het netjes gebeurt zonder ruk en pluk. Bolzak23 schreef:Noui vind het er mooi uitzien. Erg mooi paard ook! Vind de ruiter ook niet storend, al ben ik het niet eens met voorover is vw en achterover terug. Wat mij betreft hoor dit met minimale hulpen (kijk eens naar de meester Edward met zijn schakelingen in galop). Maar dat is deze methode nou een keer, Western is toch ook weer anders, of racen. Ieder zijn eigen, ik hoop dat je snel vooruit gaat!
Ps hoort dit wel bij HAW als je er zelf niet op zit.... ?????
Bolzak23 schreef:Noui vind het er mooi uitzien. Erg mooi paard ook! Vind de ruiter ook niet storend, al ben ik het niet eens met voorover is vw en achterover terug. Wat mij betreft hoor dit met minimale hulpen (kijk eens naar de meester Edward met zijn schakelingen in galop). Maar dat is deze methode nou een keer, Western is toch ook weer anders, of racen. Ieder zijn eigen, ik hoop dat je snel vooruit gaat!
Ps hoort dit wel bij HAW als je er zelf niet op zit.... ?????