joyce2 schreef:Dat is al een paar keer gezegd, maar dat advies maakt blijkbaar niet zoveel indruk dan hoefde ze dus eigenlijk dit topic niet te openen, als ze al weet wat ze zelf wil, en dus gaat doen
Rijd je echt iedere keer 2 uur?Je kan beter 1 uur intensief rijden, dan 2 uur rondjes draven namelijk Het is niet te lang.Mijn paard loopt ook ingespannen en die beesten hebben een conditie van hier tot Tokio!Ik rijd hem altijd 1 uur.een hele enkele ker als hij strontvervelend is rijd ik hem wel door, en dan kan het gerust totanderhalf uur uitlopen!Je moet gewoon een beetje naar de paard kijkenAls je 2 uur gereden hebt, is hij dan helemaal dood en uitgeput?Waarschijnlijk nietDus dan rijd je echt niet te langJe moet alleen wel zorgen dat het niet saai voor hem gaat worden
2 uur in de bak vind ik wel te lang. Lijkt me erg moeilijk voor je paardje om zich zo lang te moeten concentreren en anders, als je alleen een beetje rondjes rijdt, is het natuurlijk ontzettend saai. Buitenrijden vind ik heel iets anders.