Onze topper.. komt boven alle verwachtingen uit!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:03

Ben er zeer benieuwd naar! Heb je al een idee wanneer dat topic gaat komen of? De pony ziet er erg goed uit trouwens :)
Hoe houd je zo'n licht ding zo proper? :') Die schimmel van mij komt steevast zwart van de weide... :=

Captain

Re: Onze topper.. komt boven alle verwachtingen uit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:05

Fijn dat je er wat mee gaat doen! :)

Wibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:09

Ik schrok me dood toen ik de foto's zag, en ik ben niet de enige.
Ik heb er nog eens naar gekeken, maar de pony KAN zijn neus niet eens naar voren doen. De teugels staan niet strak, maar ze zijn veelte kort om zijn neus er uit te gooien.
Ik ben benieuwd naar het volgende topic :).

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:20

HEt is maar waar je lol in hebt hoor, dat zulke mensen nog met paarden mogen omgaan en al helemaal als ze het ook nog geweldig vinden dat er mensen niet positief reageren hadden jullie nu verwacht dat men zou zeggen : sow dat ziet er netjes uit en knap zeg dat die pony lkkker ontsp[annen loopt met veel swung en tact enzz
Maar idd het is mijn aandacht en energie niet waard om in zulke gewetensloze mensen te stoppen, afnemen die paarden, vooral na jullie eigen reactie, geef gewoon toe dat er onwetendheid meespeelt en dat jullie nog veel moetenleren ......aargh laat ook maar

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:21

Misschien had je haar verdere berichten ook moeten lezen. :)

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:58

TS en dineoh ik vind jullie erg kinderachtig reageren.

Deze mensen zeggen het niet voor niks, ze willen jullie helpen.
Wat maakt het uit dat een groene pony met zijn hoofd nog in de lucht loopt? Dat komt vanzelf lijkt me, om er stieken en bijzets aan te gaan hangen krijg je in de toekomst eerder problemen mee dan dat je wat oplost lijkt me.
Verder kunnen jullie er ook niet onderuit dat die pony gewoon ook idd veels te ver achter de loodlijn loopt, opgekropt, met een erachteraan zwabberende achterhand.
Het ruitertje heeft tevens de teugels ook te strak, naar mijn idee.

Je kan wel zeggen, het gaat nu beter, maar wij oordelen van deze foto's. Dan had je de nieuwe foto's erop kunnen zeteten lijkt me.

Over jullie mening van 'bokt zoekt altijd wel iets om over te zijken'.
Wat een bullshit. Bokt heeft mij tot nu toe alleen maar geholpen met tips en commentaar. Daar leer je van trouwens.
Zij hadden gelijk met; je paard loopt veels te hard op de voorhand.
Dat is niet iets zoeken om je te grond in te boren, dat is om je te helpen, dat je dat in de toekomst kan gaan verbeteren.

Ik heb overigens alleen maar de eeerste 2 reactie pagina's gelezen, daarna vond ik het wel zat.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe rijfoto's, want dit vind ik er ook echt niet uitzien :).

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:58

Ik ben het ermee eens dat het elastiek wat te strak zit en dit zo geen fijn beeld geeft. Echter geeft de TS aan dat hier al aan gewerkt word, dus dat lijkt me prima! Prachtige pony en goed dat je er een passend meisje voor gevonden hebt! Mooie combinatie en veel succes nog! :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 20:06

Ik geef ook maar even geen commentaar en wacht liever op de nieuwe foto's.
Heb trouwens het idee dat het zadeltje ook iets te veel op de schouder ligt.
Amazone ( lesgever) moet goed op haar handen letten...ze zit op een paard en speelt geen piano.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:26

Vind de reacties van TS en bijbehorend vriendinnetje erg onder de maat en vind het dan ook niet echt meer de moeite waard om tips te geven. :=

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 21:40

mensen die de boodschap begrepen hebben!! (en deze pagina gelezen hebben) : :)
op stal was het weer prima :P ..

hoe we Beau zo schoon houden... zou het niet weten.. hij rolt best vaak per dag in de paddock.. maar 2 borstels en hij ziet er weer "schoon" uit :P

morgen komt Anouk weer!! ... ZONDER ELASTIEK MENSEN!!! RUSTIG!! :D ..

ik zal kijken of er foto's gemaakt kunnen worden weer.... en dan wil ik graag dat IEDEREEN van jullie het topic gaat bekijken :P ... dan zien we wel nog eens :P ..

over reacties zoals.. "afnemen" die paarden... pff ... kom op... hou je koppie helder... onze paarden staan in grote stallen.. hebben super schone stallen.. onbeperkt hooi, ze krijgen 2 ker per dag biks.. ze komen er elke dag veel uit , in de zomer op de wei... er zijn zoveeeeeeeel paarden die het honderd malen slechter hebben

en alleen op foto's denk jij te oordelen dat de paarden het slecht genoeg hebben om te worden afgenomen.. kom op... beetje raar vind je niet!!

nouja verder.. de mensen die het hebben gevolgd en opbouwend kritiek hadden... bedankt voor die tips... het zadel gaan we inderdaad maar even na laten kijken!! .. heb hier nu inderdaad ook wat twijfels over gekregen!! .. dankjewel!!

fijne avond en weltrusten!! :D

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:44

bedankt voor de tips zadel gaan we zeker na laten kijken. en opbouwende kritiek altijd welkom:D :D
en over afnemen denk even na wat je zegt want onze paardjes hebben het super precies alles wat ts zegt.
Ze lopen ook nog voor de kar nu alletwee nog enkel en straks als dubbelspan.:D
weltrusten

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:58

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het is namelijk niet de bedoeling om een topic op RT-HAW te openen van een andere ruiter.