Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jarrah schreef:Wat ik zie in je filmpje is een fantastisch dier dat exact datgene doet wat de ruiter van hem vraagt. Je ziet alles beantwoord woorden in julli werken. Dat is een ontzettend groot pluspunt. Ga eens kijken; wanneer jij inwerkt, komt hij terug - wanneer jij gespannen zit, houdt hij in enz. Dat is alleen maar een heel positief teken, dat betekend ook dat eigenlijk alleen maar jij heel hard aan jezelf kan gaan werken om een top-combinatie te worden. Aan je paard zal het niet liggen, die geeft exact weer wat jij van hem vraagt. Onthoudt dat en wees er zuinig op, daar ga je nog heel veel plezier mee beleven
oOoKellyoOo schreef:Zo zo, van jou had ik toch echt zoveel meer verwacht, vooral dat je les van remy heb gehad. Ga eens terug denken wat je allemaal van hem heb geleerd, en wat hij iemand leerd vergeet je nooit dat drong altijd goed door ik hoor hem nu nog. Ga eens terug in de tijd en ga eens vergelijken met wat je nu doet. Ga er hard aan werken, ik kan je wel een hoop herhalen, maar dat weet je nu intussen wel. je heb een prachtig paard onder je kont, en nu word het tijd dat je zijn kunnen er ook uit gaat halen. Dat je 1 week nosdig heb om te wennen oke , maar 3 maanden ? dan moet je er nu toch wel aan dirven te rijden, Wat ik ook zonde vind, is dat je meteen als je een topic heb dat je gaat zeggen hij was dit en ik had dat bla bla , niet doen .
succes morgen

sammy1 schreef:ik denk niet dat kelly het aanvallend bedoelde,kelly is recht voor de raap,tja veel mensen vinden dat niet prettig,ik heb toch liever wel dat iemant eerlijk is.
weer ontopic is een magtegaal niet even een optie?
of ik moet vrienden met je worden, maar ik ken je niet persoonlijk. 

oOoKellyoOo schreef:Ik vind dit al een heel stuk beter uitzien, complimenten, hoe ging het nu aan de moeilijke kant? Ik vind jou ook al veel beter zitten, en ja er blijven altijd wel kleinigheden maar daarvoor werk je eraan . Lekker ontspannen , en geniet van je prachtig paard, lekker blijven werken en dan komt dat vast en zeker helemaal goed ,