zosja24 schreef:je moet maar door de pijn heen vaak ga ik stappen als ik last krijg van zon steek
Dit is niet bedoeld om aan te vallen,maar om te helpen,lees je eigen quotes even:
Citaat:
recht zitten(dit gaat moeilijk doordat de val van toen mijn bekken heeft beschadigd dit moet rustig
worden veranderd)
Citaat:
maar mijn houding is puur zo met het in knikken naar links doordat met ruggen wervels niet goed staan toendietijd heb ik 3 ribben gebroken en mijn wervel kolom stond niet 100% nu nog niet door de pijn zak ik aan 1 kant in
Citaat:
hoe me houding eerst was en als had ik al me botten gebroken kan maar ik loop er nog fisio voor dus dan is het toch erger dan je zelf denkt
Citaat:
nogmaal ik kan alles niet in 1 keer veranderen
doordat ik dan zelf er pijn mee krijg in mijn rug
Een kleine greep uit wat ik kon vinden.
Waar ik op doel, is dat jij overduidelijk nog last hebt met bepaalde oefeningen in het rijden.
Je zegt zelf in te knikken,je houding niet lekker te kunnen hebben/houden door pijn die je hebt.
Begrijp dan ook dat je hiermee je paard stoort, je kan zelf wel door de pijn heenrijden , maar toch hinder je je paard door ongemakkelijk te zitten,in te knikken of verkrampt te zitten wegens pijn.
Dat kan jij niet helpen,maar daarom wil ik je aanraden om oefeningen te doen waar je geen pijn bij hebt,zodat zowel jij als je paard fijn kunnen bewegen en rijden mét elkaar.