Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Suus17_ schreef:Allemachtig zeg! Het lijkt de helft van de tijd wel alsof je eraf hobbelt en of het je vreselijk veel moeite kost om te blijven zitten.. Bij de keertwendingen steek je je ene been helemaal naar voren af en je buitenarm zwabbert er ergens buiten? Je hele bovenlichaam is krom.
Bewijst maar weer eens dat het een jurysport is.. Bij een mooi paard hoef je er blijkbaar niet goed op te zitten om je punten binnen te halen?
Remember schreef:_Suus17_ schreef:Allemachtig zeg! Het lijkt de helft van de tijd wel alsof je eraf hobbelt en of het je vreselijk veel moeite kost om te blijven zitten.. Bij de keertwendingen steek je je ene been helemaal naar voren af en je buitenarm zwabbert er ergens buiten? Je hele bovenlichaam is krom.
Bewijst maar weer eens dat het een jurysport is.. Bij een mooi paard hoef je er blijkbaar niet goed op te zitten om je punten binnen te halen?
En wat heeft de TS inhoudelijk aan deze reactie??? Als je het topic door hebt gelezen zie je dat er meer mensen vinden dat er nog een hoop aan gesleuteld kan worden (TS zelf gelukkig ook), en worden er ook tips gegeven. Dat lijkt me een beter uitgangspunt om te reageren
apple01 schreef:Is het misschien een goed idee om dat je stopt met rijden in de proef, eens naar een sportpsycholoog te gaan. Bijv. Sanne beijerman, als ik dat mag zeggen. Zij woont bij jou in de buurt.
Misschien kan je dan eens zo rijden zoals je kan rijden.
Snap je?
melissaxx94 schreef:apple01 schreef:Is het misschien een goed idee om dat je stopt met rijden in de proef, eens naar een sportpsycholoog te gaan. Bijv. Sanne beijerman, als ik dat mag zeggen. Zij woont bij jou in de buurt.
Misschien kan je dan eens zo rijden zoals je kan rijden.
Snap je?
die is bij ons op de ponyclub geweest voor een hele leuke cursus vond dr zeer geslaagt en als ik zo iemand nodig heb ga ik zeker naar haar