Hej Natas, leuke pony, heb je de French Buffet niet meer?
Iedereen heeft al gezeurd over je wiebelvoeten, maar je ze in het begin van het topic dat je ook niet lekker in het zadel kon zitten. Is het soms een idee om een ander zadel te proberen? Ik heb zelf de ervaring gehad dat twee goed passende zadels op het paard, ik in de ene voro geen meter kon zitten (was toevallig zo'n zadel waar je helemaal in opgeloten en vastgezet wordt, In dit zadel had ik het gevoel alle kanten op de schudden. Tewijl het andere zadel met veel meer ruimte en ongedwongen zit, ik veel beter en stiller kon zitten en de beweging van het paard makkelijk kon volgen ipv er net achteraan te hupsen.
themuisje schreef:[. echter is het geen pony van 1000 euro dus je bent altijd voorzichtiger dan met een pony die je van de boer 4 huizen verderop mag rijden.
Is dat een reden om voorzichtiger met je paard te zijn? Beide keren is het een levend wezen waar je respectvol mee om dient te gaan!
Met mn ene paard (overgenomen als opknappertje

) ga ik net zo mee om als het (dure) paard wat ik voor iemand anders rijd (een een zeer goed fokkende keurmerrie tevens goed in de sport, met een supermooi papier). Ook deze paarden verdienen het om uit de porseleinkast te kunnen komen.
Natuurlijk geeft zo'n dure pony jou wel enorm veel druk om te presteren...

Ik hoop dat het goed gaat...