Amigo en Gucci @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aurelle_

Re: Amigo en Gucci @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:31

Ik ben het eens met het voorgaande commentaar over je zit.

Kun je me vertellen waar ik info over die studentenwedstrijden kan vinden? Lijkt mij ook wel leuk namelijk.

Joepjordy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:39

Ik sluit me aan bij het voorgaande commentaar over je zit

Overigens jammer dat het geen recentelijke foto´s zijn immers rij je nu weer anders dan 4 jaar terug

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:46

misschien kunnen je beugels een gaatje langer

Reflectionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:51

Je had het ergers over miniem contact in de mond en aanleuning. Nu is aanleuning echt nog iets heel anders dan wanneer je paard op een vrij lange teugel zijn hoofd iets laat zakken.

petradek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 12:02

Nog een klein dingetje naast de tips die bovenstaande bokkers hebben gegeven: je beugel zit gedraaid op de laatste foto.

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 13:36

Wat leuk dat je meedoet met de internationale Studentenwedstrijden! ik heb zelf ook meegedaan en ik zeg je alvast dit (en nee ik ben geen gemeen-naar-mens hoor!;)) Ga voor de lol en de onwijze ervaring die je straks weer mee naar huis neemt. Want alle met alle gekheid op een stokje, je zult niet winnen op basis van wat ik op de foto's zie.....
In Nederland zijn de studentenwedstrijden een minder groot issue dan in de overige landen. Neem spanje bijvoorbeeld, zij moeten serieus een heel traject aan wedstrijden en kwalificaties ondergaan mogen zij deelnemen. Dit zijn dus serieus hele goede ruiters. Het inrijden is inderdaad maar 10 minuten en je bent afhankelijk van je team. Elke ronde die je verder komt wordt moeilijker. De eerste ronde is B niveau maar de volgende ronde gaat al naar de M. Dan vergeten we de laatste ronde maar even die op ZZ niveau is. (uiteraard ook afhankelijk welke paarden er beschikbaar zijn)

Het springen zelfde verhaal. Je begint op een 80 cm. Daarna tillen ze het al omhoog naar hoge hoogtes.

Het is voor de overige landen echt een eer om mee te mogen doen en is een echte strijd om de titel/winst. Voor Nederland is het leuk voor erbij. Kijk eens op de site www.aiec.com

Dus ga voor het plezier meid want dat zal je zeker weten hebben en doe ervaring op! want je vergeet het nooit meer!
Succes!

lancwilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:40

Als je nog nog zo rijd als op de eerste paar foto's dan raad ik het af om nu al wedstrijden te gaan rijden, en hoezo internationaal wil je direct ookal naar duitsland enz. Doe eerst maar eens nederland en dan bedoel ik in de buurt!