Volgende keer nieuwe foto's waarbij de slof duidelijker te zien is, of neit te zien is?

commentaar begint nu de laatste pagina's pas echt nuttig te worden, doe er wat mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sharir schreef:Ik wist het op en top bokt. Slof zit niet te strak. Ik heb elke week les. Uitleg waarom ik hem rond en diep rij staat in de openingspost. Ik wordt daarbij ook rijtechnish begeleid door een osteopaat.
Je moet uit je doppen kijken alleen in de galop zit ie aan de strakke kant. Maar in draf hangt ie gewoon los.
Het is gewoon geen makkelijk paard. Die een aardige doos open kan trekken om onder het werk uit te komen. Ach bokt weet het weer beter en rijd natuurlijk elke serie bokkensprongen eruit. En blijft ook altijd op een paard zitten.
Ach ik moet maar verder gaan rijden als een natural freak met een barebackpad en een touwhalstertje en een fjord of haflinger kopen met hun vlakke gangen.
SLOTJE
Knert schreef:Jolliegirl schreef:tanken : zich groot maken (als een tank) overal doorheen willen banjeren...
is dat niet op te lossen met voorwaarts rijden/ tempowisselingen? of denk ik er te simpel over?