Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amillia schreef:Je houding is (mede) dankzij de rare ligging van het zadel heel raar. Wat ik nog niet gelezen heb is een schuine zadelonderlegger (zou je toch wel verwachten op pagina 4), daarmee hoog je tijdelijk je zadel van achter op totdat je een goed zadel kan kopen
Golan schreef:stoer hoor, zo zonder cap
probeer wat dieper in de zadel te gaan zitten, nu zit je echt op de lepel.
pollylove1 schreef:Wat een gezeik zeg. Jeetje!
Mabel is nog jong, nou en dat je houding niet perfect is dat komt nog wel.
bijna iedereen die heeft gereageerd nog niet eens 5 hebben een perfecte houding, zelf anky pleurt er wel eens naast en ook zij zit wel eens scheef/kort/naarvooren ofzo.
Byee
Brainless schreef:amillia schreef:Je houding is (mede) dankzij de rare ligging van het zadel heel raar. Wat ik nog niet gelezen heb is een schuine zadelonderlegger (zou je toch wel verwachten op pagina 4), daarmee hoog je tijdelijk je zadel van achter op totdat je een goed zadel kan kopen
Dan komt er nog meer druk op de nu toch al veel te smalle boom en dus meer druk op de schoft van het paard.
).
, zo zijn ze echt leuk). Over je houding is denk ik ongeveer alles gezegd, maar dat is grotendeels te wijten aan het zadel (wat je ondertussen ook wel al weet
). Ik herken hierin eigelijk net hetzelfde als wat ik gehad heb, met mn vorige zadel. Reed er ook een jong paard mee, maar voor, de boom dus, lag hoger dan de lepel, waardoor ikzelf eigelijk continu naar achter schoof, op den duur werd ik er zo gefrustreerd door, was meer bezig met me opnieuw goed zetten, dan met wat anders. Mn benen kon ik ook niet goed houden, net als mn rug (en geloof me het is niet echt bevorderlijk voor de rug
). maar goed bij mij was het een verademing een ander zadel, zal bij jou straks ook wel zo zijn. Dus moeilijk om nu vanalles over houding te gaan zeggen, aangezien dit door het zadel zelf een heel vertekend beeld geeft.