Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ponyruiter schreef:ok ten erst zit ik niet de heele dag achter de computer darom dat ik niet meeten kan reageren ok al zou ik willen
Wie heeft gezegt dat ik het pony altijd met sporen rijd en dat dit moet???? dit was de erste keer !!!
Ponyruiter schreef:mag je van mij helemaal zelf weten, daar verkl**t je de pony tenminste niet mee.Ik heb en cap en dit is echt mijn keuse!!!
Ponyruiter schreef:Ik zie geen lange teugels. je hebt ze gewoon kort. Echt, Fase 1 van een rijpaard is balans vinden. Ik zou de teugels echt lang laten, gewoon in een boog. laat hem deze paar weken leren om zijn balans te vinden met een ruiter op zijn rug, want dat is nog niet gelukt. Hij moet allereerst op eigen benen gaan lopen. Dan heel voorzichtig contact, maar NIETS vragen. Pas als hij lekker met zijn neusje door het zand gaat, pak je hem op.ik laat hem ok vooren los en hij blijft opkroppen.....
darom ook dat wij allen maar die fotos neer hebben gezet
om goed advise te krijgrn hoor
ik rijd hem echt ook met lange teugels!!
en ok lekker onspannen het bos in
Ponyruiter schreef:en zo als al paar keer is gezegt van de week komt zaddelmakker om te kijken hoor ben echt niet van plan om hem te verprutzen !!!!
Ponyruiter schreef:en dit is echt geen dierenmisshabdeling hoor![]()
ik weet dat ik niet perfekt ben maar dit find ik toch erg groff
JudithhM schreef:Ik denk dat de uitdrukking:
''Je kunt aan blinde niet alle kleuren van de regenboog uitleggen''
Hier goed van pas komt.