nikkiemisty schreef:Ga is kijken hoe ze het doet, misschien dat je dan van mening verandert.
Nogmaals, het gaat me er niet om HOE ze het doet (dat zit denk ik wel goed) maar het feit DAT ze het uberhaubt doet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jessie88"]
[quote="Debo schreef:Mijn pony's hebben het prima bij mij.. Denk beter als menig dresuurpaard wat weg staat te rotten in een stal en 1x per dag zware dresur moet gaan doen..

(maar die wel de hele dag in de wei staan hoor
)
Debo schreef:*zucht* Wat ik doe met mijn pony's is mijn verandwoordelijkheid.. Ik snap niet dat jullie zeggen dat ike r geen verstand van heb... Ik kan met mijn pony's meer asl menig iemand hier op bokt.. ( en dat bedoel ik niet arrogant) Mijn pony's hebben een prima leven.. Mexx heeft zijn jeugt en zijn rust.. Hij loopt de heledag smen met Rydar in de wei en ze hebben een inloopstalletje dus kunnen ze naar binnen als ze willen.
Ik heb mexx dit spelenderweis geleerd .. gewoon een beetje stoeien zoals jonge hengsten dit samen doen.. Ja ik "speel"met mijn paarden si dat zo vreemd? Sta niet vreemd te kijken als je mij over de grond ziet rollen met rydar of mexx.. door die wei zite rennen met 2 paarden achter me aan.. Ik denk als een paard en doe als een paard , dat is voor mij de beste manier om om te gaan met mijn pony's hun vinden dit erg plezierig en voelen zich op hun gemak bij mij.. Ik ben de lijder van mijn kuddetje.. Ik doe alles spelend en rustig.. Rydar en Mexx hebben nog nooit iest onderdwang hoeven doen.. Ind ik gebrik geen zweep mij mexx.. gewoon mijn stem en mijn handen. .. Hij MOEt niets... Jullie denken dat ik 3 uur per dag mexx laat liggen.. en weer overeind en weer liggen... *zucht* Mexxje heeft het liggen mischien 4x gedaan.. OEIIII erg zeg! Hij doet het enkel al als ik zijn beentje vast pak.. hij weetdat hij wat lekkers krijgt als ie gaat liggen dus ja welk paard doet dat niet... het enige wat mexx doet is mee gaan naar hets trand en lekker wandelen.. nou das erg voor een jaarling!! Hij vind het heerlijk! ik heb nog nooit een pony zo zien genieten om op het strand te lopen.. lekker het water in.. Wat jullie zien als kinderarbeid zie ik als genieten en lekker dollen.. niets mis mee...

Debo schreef:kijk nou mijn grote vriendin ziggy.. Dta ik beng ben om hart te gan ligt aan mij niet aan rydar ikheb noueenmaal wat slechte ervaringen.. dat ik mexx laat los lopen is mijn zorg en nee ik weet niet alles beter weet alleen zeker dat jij een enorme muts bent.. Een leugenaar een bedrieger.. zal ik nog even door gaan?
Ziggy"]
[quote="Debo schreef:kijk nou mijn grote vriendin ziggy.. Dta ik beng ben om hart te gan ligt aan mij niet aan rydar ikheb noueenmaal wat slechte ervaringen.. dat ik mexx laat los lopen is mijn zorg en nee ik weet niet alles beter weet alleen zeker dat jij een enorme muts bent.. Een leugenaar een bedrieger.. zal ik nog even door gaan?

Debo"]
[quote="Ziggy"][quote="Debo schreef:kijk nou mijn grote vriendin ziggy.. Dta ik beng ben om hart te gan ligt aan mij niet aan rydar ikheb noueenmaal wat slechte ervaringen.. dat ik mexx laat los lopen is mijn zorg en nee ik weet niet alles beter weet alleen zeker dat jij een enorme muts bent.. Een leugenaar een bedrieger.. zal ik nog even door gaan?