VD : Zit en Lig foto's van Rydar (en mexx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:49

nikkiemisty schreef:
Ga is kijken hoe ze het doet, misschien dat je dan van mening verandert.

Nogmaals, het gaat me er niet om HOE ze het doet (dat zit denk ik wel goed) maar het feit DAT ze het uberhaubt doet

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:50

Maar iedereen in dit topic weet ondertussen wel dat ik fout zat met steigeren in de sneeuw, ik plaatste foto's en toen zeikte ook iedereen me af, eerst dacht ik: nou lekker mensen hier Verward
Maar toen dacht ik bij mezelf: het was ook niet goed wat ik deed!!

*Hopelijk krijgt Debo ook dit inzicht*

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:51

Tsja...het is haar pony, haar keuze. Al denk ik wel dat als Mexx wat ouder is dat ie er misschien wel snel genoeg van krijgt...Maar goed.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:51

het gaat er niet om dat heel bokt dat weet marieke, het gaat erom dat je dat zelf weet, en dat weet je nu, dus dat onderwerp is IMO afgesloten

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:52

Heel bokt wist dat al, en ik geeft alleen een voorbeeld hoor Verward...

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:53

Ik heb nog niet eerder gereageerd in een topic over rydar/mexx en debo.

Maar ik blijf me erover verbazen dat debo toch telkens weer foto's plaats waarvan ze van tevoren weet dat er commentaar op gaat komen.
Je weet hoe men er over denkt, dus waarom telkens weer olie op het vuur gooien??
Ik krijg het idee dat het allemaal om aandacht te doen is, het liefst positief maar bij gebrek hieraan is negatief ook goed.......

Wat je met rydar doet is leuk maar je bent echt niet de enige.
Vond je reacties in eerdere topics van anderen dan ook vaak erg flauw en kinderachtig. In plaats van dat je gewoon trots bent op wat je hebt gedaan en daarnaast ook blij kunt zijn voor anderen die hun paardjes wat dergelijke trucjes leren, ben jij de hele tijd bezig met andere mensen af te kraken omdat jij anders niet de enige bent die dit kan.

Erg jammer........

Maar goed verder vind ik het leuk wat je met rydar allemaal kan!
Over mexx wil ik verder niets zeggen want ik sluit me helemaal aan bij de mensen voor mij over dat het nog maar een jaarling is.
Lijkt mij voldoende.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:54

Marieke_456 schreef:
Heel bokt wist dat al, en ik geeft alleen een voorbeeld hoor Verward...

Dit heb je 2 pagina's geleden ook al duidelijk gemaakt en toen had je het zelf over oude koeien uit de sloot halen Lips are sealed

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:56

Jullie zitten nou al op de 4e pagina...
Jullie hebben nu zowat allemaal je mening gegeven...
Dus stop nu gewoon en laat Debo inzien dat het fout is!
Want zelf ben ik er ook tegen, maar dit Topic moet ook is stoppen.

Groetjes, Miranda

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:59

Debo schreef:
Mijn pony's hebben het prima bij mij.. Denk beter als menig dresuurpaard wat weg staat te rotten in een stal en 1x per dag zware dresur moet gaan doen..

Amen!!

Debo, ik weet zeker dat jij heel goed bent voor je paardjes! Lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:04

... en de rest van de quote, die Uberhaupt gaat over de leeftijd... laat je gewoon weg!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:18

Slotje! Gaaaap

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:24

Jessie88"]
[quote="Debo schreef:
Mijn pony's hebben het prima bij mij.. Denk beter als menig dresuurpaard wat weg staat te rotten in een stal en 1x per dag zware dresur moet gaan doen..

Amen!!

Debo, ik weet zeker dat jij heel goed bent voor je paardjes! Lachen
[/quote]
Goed voor dr paardjes, daar twijfel ik niet aan, maar iedereen maakt fouten..
En dat een dressuurpaard weg staat te rotten in stal, waarom vergelijk je paarden, het gaat erom wat je zelf doet, niet een ander!
Er zijn altijd paarden die het erger hebben.
Trouwens vindt ik het wel heel knap dat je rydar kan late ligggen en dan zo snel daarna al zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:25

*zucht* Wat ik doe met mijn pony's is mijn verandwoordelijkheid.. Ik snap niet dat jullie zeggen dat ike r geen verstand van heb... Ik kan met mijn pony's meer asl menig iemand hier op bokt.. ( en dat bedoel ik niet arrogant) Mijn pony's hebben een prima leven.. Mexx heeft zijn jeugt en zijn rust.. Hij loopt de heledag smen met Rydar in de wei en ze hebben een inloopstalletje dus kunnen ze naar binnen als ze willen.
Ik heb mexx dit spelenderweis geleerd .. gewoon een beetje stoeien zoals jonge hengsten dit samen doen.. Ja ik "speel"met mijn paarden si dat zo vreemd? Sta niet vreemd te kijken als je mij over de grond ziet rollen met rydar of mexx.. door die wei zite rennen met 2 paarden achter me aan.. Ik denk als een paard en doe als een paard , dat is voor mij de beste manier om om te gaan met mijn pony's hun vinden dit erg plezierig en voelen zich op hun gemak bij mij.. Ik ben de lijder van mijn kuddetje.. Ik doe alles spelend en rustig.. Rydar en Mexx hebben nog nooit iest onderdwang hoeven doen.. Ind ik gebrik geen zweep mij mexx.. gewoon mijn stem en mijn handen. .. Hij MOEt niets... Jullie denken dat ik 3 uur per dag mexx laat liggen.. en weer overeind en weer liggen... *zucht* Mexxje heeft het liggen mischien 4x gedaan.. OEIIII erg zeg! Hij doet het enkel al als ik zijn beentje vast pak.. hij weetdat hij wat lekkers krijgt als ie gaat liggen dus ja welk paard doet dat niet... het enige wat mexx doet is mee gaan naar hets trand en lekker wandelen.. nou das erg voor een jaarling!! Hij vind het heerlijk! ik heb nog nooit een pony zo zien genieten om op het strand te lopen.. lekker het water in.. Wat jullie zien als kinderarbeid zie ik als genieten en lekker dollen.. niets mis mee...

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:31

Nog een keer: Amen

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:34

Jessie88 schreef:
Nog een keer: Amen

mijn god, heb je nou echts niets anders toe te voegen?? als iedereen nou eens stopt met reageren, dan blijft dit topic niet zo in de aandacht staan. En tis aan Mickey om hier definiteif een einde aan te maken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:50

dan ga ik nu toch nog ff reageren nu het nog kan!

ik vind t knap wat je rydar allemala hebt geleerd, heb ook weleens dingen gezien die ik niet geweldig vond(oa springen met strakke slof)

maar dat er over het liggen van mexx zo moeilijk wordt gedaan begrijp ik niet hoor!!!

maar wat stef zei over pirouette en spaanse pas van mexx, dat vind ik wel te ver gaan, als dat zo is hoor, weet niet zeker of ie dat ook echt kan, maar gewoon liggen, nix mis mee!

volgens mij hebben je paardjes het prima naar hun zin bij jou!

net zoals mijn dressuurknollen die 1x per dag hard aan t werk moeten Tong uitsteken(maar die wel de hele dag in de wei staan hoor Haha! )

en ach ja ieder heeft zo zn eigen mening over omgaan met paarden, maar in dit topic werd er wel heel erg overdreven gereageerd hoor!

Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 12:52

Debo schreef:
*zucht* Wat ik doe met mijn pony's is mijn verandwoordelijkheid.. Ik snap niet dat jullie zeggen dat ike r geen verstand van heb... Ik kan met mijn pony's meer asl menig iemand hier op bokt.. ( en dat bedoel ik niet arrogant) Mijn pony's hebben een prima leven.. Mexx heeft zijn jeugt en zijn rust.. Hij loopt de heledag smen met Rydar in de wei en ze hebben een inloopstalletje dus kunnen ze naar binnen als ze willen.
Ik heb mexx dit spelenderweis geleerd .. gewoon een beetje stoeien zoals jonge hengsten dit samen doen.. Ja ik "speel"met mijn paarden si dat zo vreemd? Sta niet vreemd te kijken als je mij over de grond ziet rollen met rydar of mexx.. door die wei zite rennen met 2 paarden achter me aan.. Ik denk als een paard en doe als een paard , dat is voor mij de beste manier om om te gaan met mijn pony's hun vinden dit erg plezierig en voelen zich op hun gemak bij mij.. Ik ben de lijder van mijn kuddetje.. Ik doe alles spelend en rustig.. Rydar en Mexx hebben nog nooit iest onderdwang hoeven doen.. Ind ik gebrik geen zweep mij mexx.. gewoon mijn stem en mijn handen. .. Hij MOEt niets... Jullie denken dat ik 3 uur per dag mexx laat liggen.. en weer overeind en weer liggen... *zucht* Mexxje heeft het liggen mischien 4x gedaan.. OEIIII erg zeg! Hij doet het enkel al als ik zijn beentje vast pak.. hij weetdat hij wat lekkers krijgt als ie gaat liggen dus ja welk paard doet dat niet... het enige wat mexx doet is mee gaan naar hets trand en lekker wandelen.. nou das erg voor een jaarling!! Hij vind het heerlijk! ik heb nog nooit een pony zo zien genieten om op het strand te lopen.. lekker het water in.. Wat jullie zien als kinderarbeid zie ik als genieten en lekker dollen.. niets mis mee...

om te beginnen kan ik mij nog herrinneren dat je bang was om op het strand te galopperen met Rydar, omdat je 'm dan niet kon houden......... lijkt niet echt op een goede band

ten tweede vind ik het heel erg onverantwoord dat jij Mexx los laat lopen, het is en blijft een dier hoor

Maarja jij bent super Debo en weet alles beter, dus ik ga hier ook verder niet meer op in, ik denk alleen maar ..........................

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:04

twijfel twijfel, zou ik me mengen?
hmmm ok, ik gamet renske20 mee.

zolang je geen pirouette of of piaffe aan die shet vraagt is't ok. veulentjes liggen zo ook vaak te zonnen, doezelen, dus dat doen ze van nature. k'denk niet dat je dit iedere dag enkele malen vraagt om te doen en hopelijk heb je't verantwoord aangeleerd.
zo .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:06

kijk nou mijn grote vriendin ziggy.. Dta ik beng ben om hart te gan ligt aan mij niet aan rydar ikheb noueenmaal wat slechte ervaringen.. dat ik mexx laat los lopen is mijn zorg en nee ik weet niet alles beter weet alleen zeker dat jij een enorme muts bent.. Een leugenaar een bedrieger.. zal ik nog even door gaan?

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:08

even off-topic: wat dacht je van een 'scheld-topic' om dit uit te vechten?
even alle remmen los en krop die frustraties niet op, laat je maar es gaan?!

dan hebben we hopelijk geen ruzie meer op dit forum?

Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:19

Debo schreef:
kijk nou mijn grote vriendin ziggy.. Dta ik beng ben om hart te gan ligt aan mij niet aan rydar ikheb noueenmaal wat slechte ervaringen.. dat ik mexx laat los lopen is mijn zorg en nee ik weet niet alles beter weet alleen zeker dat jij een enorme muts bent.. Een leugenaar een bedrieger.. zal ik nog even door gaan?

ja ga eens door, ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:32

Ziggy"]
[quote="Debo schreef:

[/quote]

egoist, nepvriend, slechte moeder , vrouw van een gestoorde, rare, zelf ook behoorlijk gestoorde... nog meer??

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:36

En hoe zal t nu komen dat ik geen verhalen en foto's meer durf te plaatsen van snowdon in de VD....

Men moet eens ophouden zich overal mee te willen bemoeien! En als men denkt invloed te hebben via zo'n forum, moeten ze maar even wakker worden! Als ik iets op bokt plaats, is dat omdat ik dat graag met mede-bokkers wil delen, die erin geinteresseerd zijn, als ik merk dat dat toch niet is, zou ik ook niets plaatsen. Maar zolang dit soort reacties blijven komen heb ik niet eens nog zin om al die moeite te doen.... En ondertussen ga ik gewoon mn gang hoor. Toen ik snow net had, toen we problemen kregen etc etc heb ik ook heel veel negatief commentaar gehad, ik werd er gek van! Tuurlijk zaten er meningen bij waar ik t dan toch wel mee kon vinden, maar de meerderheid dreef mij gekker en gekker en zorgde er juist voor dat ik mij afschermde van bokkers en hun meningen, hoe goed ze ook waren, t drong gewoon niet meer tot me door. Dus al dat negatieve commentaar heeft geen enkel nut! Stuur desnoods een pb, maar blijf niet al die topics verzieken...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:38

BTW: Ook ik heb wel opmerkingen bij Debo, maar ik weet niet de hele verhalen dus oordeel daar verder niet over. Ik heb t dan meer over zaken als steigeren op t harde en springen met slof.. t laten liggen van een jaarling zie ik geen problemen in...

Ziggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 13:39

Debo"]
[quote="Ziggy"][quote="Debo schreef:

[/quote]

egoist, nepvriend, slechte moeder , vrouw van een gestoorde, rare, zelf ook behoorlijk gestoorde... nog meer??
[/quote]

hahahahahaha, ga door