Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dustinlover schreef:Ik ben niet onbekend met paarden inrijden vandaar dat ik wel weet wat ik doe
@ Marlou: Zadel ligt gewoon te ver naar voren en dat naar beneden rijden.. geloof het of niet je gaat zitten je neemt teugels opmaat en meneer loopt al nageeflijk. Er is een koper wezen kijken die in het nederlands team 4 span zit en prix st george rijd en ook die vond dat hij op de goede weg naar de wedstrijden zat..

sashafierce schreef:Patriciavt schreef:Rowan ik erger me aan je opkrullende dekje
Voor een dier wat zo kort onder zadel is hoeft nog niet alles perfect te zijn. Toch zou ik wel nog iets meer lucht van voren geven zodat hij nog wat meer op zijn eigen benen gaat lopen en zijn achterhand nog wat activeerd. Zo van de foto geeft t nu het beeld dat hij behoorlijk op de voorhand loopt. Verder valt het me op dat je wat naar voren lijkt te vallen
Het is wel een heel erg leuk dier, en als je em nu al zo fijn vind dan kan dit misschien wel een hele leuke match voor je zijn!!
Jammer van de slechte (en scheve) kwaliteit van de foto's, dit maakt het geheel niet een mooi plaatje
Mee eens Laat hem eerste lekker lopen! en sorry hoor maar je blubberd er gewoon overeen je paardje is echt te klein , je kunt =niet zoveel vragen van zoon jong ding doen jij net kon fietsen namen je ouders je toen ook mee op een fiets cross?
Hier sluit ik me bij aan. En ik zou er misschien overna denken om hem toch te verkopen. Ondanks dat hij toch nog wat zal groeien, vind ik hem nogsteeds aan de kleine kant voor je. Denk dat je mooier zal staan op een groter paard.