Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt waar ik niet tegen kan is om zo grof kritiek te geven, niemand is perfect van normale kritiek kan ze alleen maar leren. ( op uitzonderingen na van een aantal bokkers die wel normaal reageren
)
benen stilhouden! het meisje op de witte pony, is énorm aan het drijven met dr hakken .. dat hoor je met je kuiten te doen.. en je benen verder stilhouden 
Everytime schreef:Typisch bokt weerEcht waar ik niet tegen kan is om zo grof kritiek te geven, niemand is perfect van normale kritiek kan ze alleen maar leren. ( op uitzonderingen na van een aantal bokkers die wel normaal reageren
)
Jullie zijn sowieso wel te groot. Ga longeren, buitenritjes aan de hand, vrijheidsdressur ed doen, zo versterk je de band en worden de pony's alleen maar leuker
Wel goed dat jullie een cap op hebben
Everytime schreef:Typisch bokt weerEcht waar ik niet tegen kan is om zo grof kritiek te geven, niemand is perfect van normale kritiek kan ze alleen maar leren. ( op uitzonderingen na van een aantal bokkers die wel normaal reageren
)
Jullie zijn sowieso wel te groot. Ga longeren, buitenritjes aan de hand, vrijheidsdressur ed doen, zo versterk je de band en worden de pony's alleen maar leuker
Wel goed dat jullie een cap op hebben
maxipaxixx schreef:het klinkt misschien bot maar bokt is niet alles in de paardenwereld! we gaan een zadel kopen en kijken hoe het gaat anders verkopen we de zadels en stoppen we ermee! maar we geven niet op voor dat we iets hebben geprobeert!
maxipaxixx schreef:en jullie vinden het wel geweldig om weer een topic te zien over zorro met het veel te grote meisje volgens jullie...ga dan ook bij haar zeuren en niet bij mij!
maxipaxixx schreef:en jullie vinden het wel geweldig om weer een topic te zien over zorro met het veel te grote meisje volgens jullie...ga dan ook bij haar zeuren en niet bij mij!
Tip : Neem lessen en ga gezellig lol maken met de ponytjes zonder erop te zitten. Sjukke schreef:Dus jullie gaan op een andere manier deze twee leuke shetlandertjes van beweging voorzien??
Ik heb ook ooit shetlanders verzorgt, ik was 10 jaar (t/m m'n 13e) en heb er nog nóóit opgezeten. Ik wist gewoon dat een shetlander te klein is om op te rijden. Dus ging ik ze longeren en allerlei andere leuke dingen aan de hand met ze doen. En dat vinden ze ook echt wel leuk!

rijden is veel leuker! en als het van de eigenaar mag dan blijven ze het toch wel doen. hoe graag we ook zouden willen om deze pony`s te redden van een versleten rug.

kim18a schreef:ik ga idd (maxipaxixx) dingen aan de hand doen!.![]()
![]()
Ik rijd altijd met cap, mensen denken dat ze niet hard kunnen vallen van een shet maar dat is onzin!
Je maakt in ieder geval de juiste keuze.