Finesse @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Finesse @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:56

Je houd je slof verkeerd vast, en je hebt hem verkeerd vastgemaakt. :) Voor het loswerken zou ik hem wel tussen zijn benen zetten, maar als je hem gaat oppakken zou ik hem naast zijn benen vastzetten. Vind het wel een leuk paardje. :)

ik ben overigens niet tegen de slof, rijd er iedere dag zelf ook mee ;)

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 06:49

Als je deze foto's even fotoshopt op de pc, en de slofteugel wegpoetst, dan zie je foto's waarvan er wel 1001 op bokt staan. En die mensen rijden zonder slof en hebben ook een valse knik en een houding die door handgebruik tot stand gekomen is.
Ik vind het prima als mensen hun kennis willen delen, maar als ik een bokt topic zie, met foto's en daarop een slof, dan weet ik al dat ik de reacties niet hoef te lezen. Heel bokt valt er overheen. Terwijl als je naar die andere 1001 foto's kijkt ZONDER slof, waarvan mijn nekharen overeind gaan staan, dan zegt heel bokt: Oh wat goed! Oh wat loopt ie mooi! Bla bla. Je moet je niet blind staren op die slof, en soms krijg ik het idee dat dat wel gebeurt in topics met daarin een slof.....

Iemand gaf de tip: Zorg dat je in je les altijd zonder slof rijdt. Nee, juist niet! Zorg dat je in de les met slof rijdt, want dan heb je begeleiding! En gaat het dan goed, laat de slof er de laatste weet ik veel hoeveel minuten af. En bouw dat stukje zonder slof op! Maar doe het wel met begeleiding! En dat doet TS nu ook.

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:43

Wat heb je dan aan je les, als je de slof erom hangt? Zo leer je toch niets?

_Luuc_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 14:37

Je moet inderdaad je handen niet zo strak zetten!
Dit geeft namelijk geen fijn beeld...en een slof...tjah..eigen keuze :o

Ukje112

Re: Finesse @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:00

Ik ben niet zo als de rest die duizend keer commentaar geeft over die slofteugel, dat is geheel eigen keuze. Ik ben het verder 100% eens met Kamy!

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:54

Mooi paardje,
is zou inderdaad wel of de slof langer laten of gewoon af doen,
Maar het is eigen keuze, en als je goede begeleiding heb komt het vanzelf allemaal goed:)
maar veel plezieer nog!

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 14:08

Gimmick11 schreef:
Wat heb je dan aan je les, als je de slof erom hangt? Zo leer je toch niets?

Wat denk je? Als je in de les met je slof rijdt, heb je in ieder geval begeleiding! En daarom zei ik al: Laat dan om te beginnen bv aan het eind van de les 10 min de slof eraf. En bouw dat zo verder uit. Maar dan doe je het met begeleiding en ben je niet alleen aan het rommelen met de slof.
Ik ben er niet tegen (joh... ;) ). Maar inderdaad wel of met goede begeleiding of door iemand die weet hoe het werkt. En ik vind deze foto's helemaal niet schokkend.... Zo slecht zien ze er niet uit hoor! Ik vind ze in ieder geval hoop geven voor de toekomst! En wie weet komen er nog wel foto's waar de slof weg is, en dan kan bokt zien dat het toch goed komt! :D