is Anky voorbij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aslo

Re: is Anky voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:48

Ze hebben het nu over de kür van zaterdagavond: Ed 1, Adelinde 2 en Anky 3.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:53

Anky is een goede ruiter, die zal zeker niet zomaar stoppen met internationale wedstrijden. Anky haar dressuurtijd is grotendeels voorbij, maar nu laat ze zien dat ze met western ook goed bezig is! :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 14:56

oke, oh is ook zo, en toen had erdward 90% nog iets?

ik heb t over deze kur:

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 15:02

ik moet zeggen....ik krijg elke keer kippenvel van t zien van
deze kur, zo indrukwekkend mooi!

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:01

Hoe hoger je komt, hoe meer je bereikt hebt des te meer verlangen ze van je, ze verlangen dat je nog steeds beter je best doet, dit is uiteindelijk niet meer haalbaar. Persoonlijk vindt ik het niet erg, je moet ook de toekomst een kans gunnen, voor er straks een heel groot gat komt als ze wegvalt.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:46

die kur is echt geweldig goed gereden! en dan met die muziek erbij, daar krijg ook ik kippevel van.
Ik vind persoonlijk anky de laatste tijd wat minder. Misschien is het daarom maar goed dat ze zich nu bezig houd met de western sport. Zij was lange tijd de nummer 1. Zij won alles, met zowel Bonfire als Salinero. Maar Edward en Adelinde worden steeds beter. Ik vind dat ze haar dressuurtijd wel een beetje heeft gehad. Op naar het western :Y)

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:38

Anky voorbij nee,
wel komen er steeds meer ruiters naar voren met talent!

Zafinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:16

Ze heeft al zoveel behaald in de dressuursport, er komen steeds hogere verwachtingen van haar.
Ik snap wel dat ze zich nu ook gaat orienteren in western. :)

Gerianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:19

Deleted schreef:
Anky voorbij nee,
wel komen er steeds meer ruiters naar voren met talent!

inderdaad

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:35

Ik vind salinero niet zo super al bonfire. Dus denk ook dat het met het paard te maken heeft. Tuurlijk is het nog steeds een topper, maar toch anders.

Ook parzival vind ik niet een paardje dat ik denk van wow.

Dat heb ik bij tortillias dan weer wel. die gangen!!

Maar ik vind de muziek die anky heeft wel altijd super bij haar paarden passen en dat vind ik bij de andere 2 weer minder.

Ik zie nog wel wat anky's cariere ons nog gaat brengen. Ben erg benieuwd.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:56

87% en zo weinig verschil met de nr twee vind ik een top prestatie. Iedereen die tijdens het EK nr 1, 2, of 3 werd vind ik fantastisch. Beetje zuur om Anky al af te schrijven terwijl zij haar paarden jaren achtereen in topconditie weet te houden. Zelfs als iedereen haar paard (Bonfire) te oud vind kaapt ze het goud weg. Dat vind ik topsport: je paarden zo lang op dit niveau mee laten draaien en boven de 80% laten scoren. Dan ben je in mijn ogen super goed bezig. Daar kan heel de wereld een puntje aanzuigen!! Ik heb enorme bewondering voor heel het nederlandse team en als Anky afhaakt door te weinig motivatie dan kan ik dat heel goed begrijpen en is mijn bewondering net zo groot, mocht ze blijven rijden dan vind ik dat ook bewonderingswaardig!! Ik moet zeggen dat onze drie toppers onderling toch ook heel sympathiek overkomen en elkaar toch ook steunen tijdens zulke dagen. Laten wij als hobby ruiter dan niet te hoog van de toren blazen, want laten we eerlijk zijn: wij doen het ze niet na en Anky is al helemaal niet te evenaren!!

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:37

Dat Anky voorbij is nee, maar ik denk dat er steeds meer jonger talent naar voren komt met toppaarden (oa totilas :~ )

Nataliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:32

Ik vind het nergens op slaan dat mensen Anky verleden tijd vinden en er zoveel aandacht aan besteden. Op dit moment is dit gewoon het beste wat ze kunnen, en als Totilas tevoorschijn komt en beter is dan kan niemand daar tegenop boksen. Ze zal heus wel weer ooit met een nieuw paard aankomen, momenteel is dat er gewoon niet. Ups en downs voor elke topsporter, nu wordt anky zo benadrukt als 'jou tijd is over, maak maar plaats' ..

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:40

Anky is zeker geen verleden tijd.
Er komen steeds meer andere talenten dat zeker weten, deze behalen ook zeer goede resultaten.
Maar laten we eerlijk wezen, Anky had wel 3 keer goud op de oplympische spelen en dat heeft nog niemand haar nagedaan.

TRUEamazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:48

nee. ze is gewoon niet op het juiste moment gestopt denk ik.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:37

vergeet niet dat ze thuis nu ook een gezin heeft. kan best snappen dat ze haar tijd met andere belangrijke zaken ( voor haar) bezig houdt nu :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:12

Sweetselina schreef:
Ik vind salinero niet zo super al bonfire. Dus denk ook dat het met het paard te maken heeft. Tuurlijk is het nog steeds een topper, maar toch anders.

Ook parzival vind ik niet een paardje dat ik denk van wow.

Dat heb ik bij tortillias dan weer wel. die gangen!!

Maar ik vind de muziek die anky heeft wel altijd super bij haar paarden passen en dat vind ik bij de andere 2 weer minder.

Ik zie nog wel wat anky's cariere ons nog gaat brengen. Ben erg benieuwd.

Je kan hem niet eten :Y) Het is TOTILAS niet Tortillias.....

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:17

Anky is beslist niet voorbij! Het verschil met een aantal jaren geleden is dat ze nu serieuze concurrentie heeft in Nederland. Dat maakt de sport een stuk leuker en aantrekkelijker voor ons buitenstaanders!

liza_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:24

Cassagrande schreef:
Stephanie schreef:
Ze heeft alles behaald wat je kan behalen in de dressuursport. Ik denk dat ze haar prioriteiten gewoon ergens anders op richt.
Het zou een leuk doel zijn om nu te proberen in een andere tak van de paardensport ook hoog te komen. Dat dressuur dan op een lager pitje komt te staan moeten mensen niet zwaar aan tillen. Bovendien krijgen anderen nu ook een kans :j .

Hier ben ik het helemaal mee eens. Vind het wel goed van haar dat ze zich op het western richt. Een tijd geleden gaf ze al aan dat de dressuur haar op het moment niet zo ligt en dat ze er met hart en gevoel achter moet staan. Dat vond ik toen al een heel eerlijke opmerking. Ze is wel weer uit het dal gekomen en goed ook. Nu is het tijd voor wat anders lijkt me. Anky heeft behaald wat ze kan halen en ik denk dat haar naam toch groot blijft in de paardenwereld. Anderen moeten het nog maar zien te verbeteren. Mocht het zo zijn dan wens ik Anky veel succes in de westernsport.

hier sluit ik me bij aan.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:32

Veel mensen vergeten dat Anky ook ouder wordt en er een nieuwe, jonge topper aankomt (lees: adelinde cornelissen) ..........

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:35

ik ben nooit zo een fan geweest van anky, maar ik denk dat anky de eer aan haarzelf moet houden en plaats moet maken voor de jongere talenten. maar dat is mijn mening ;)

rosannenever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:27

anky heeft vast een dip gehad maar ik denk dat ze snel terug komt met goud

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:28

Ik vind het echt gaaf dat ze western rijdt!

yerevan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:35

Anky heeft gewoon op dit moment geen Toppaard! Salinero en Paint it Black zijn fantastische dressuurpaarden maar ze tippen niet aan Parzival en Totilas. Anky blijft hetzelfde de paarden veranderen. Je kunt nou eenmaal niet altijd het beste paard onder je kont hebben.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:40

mamabird schreef:
87% en zo weinig verschil met de nr twee vind ik een top prestatie. Iedereen die tijdens het EK nr 1, 2, of 3 werd vind ik fantastisch. Beetje zuur om Anky al af te schrijven terwijl zij haar paarden jaren achtereen in topconditie weet te houden. Zelfs als iedereen haar paard (Bonfire) te oud vind kaapt ze het goud weg. Dat vind ik topsport: je paarden zo lang op dit niveau mee laten draaien en boven de 80% laten scoren. Dan ben je in mijn ogen super goed bezig. Daar kan heel de wereld een puntje aanzuigen!! Ik heb enorme bewondering voor heel het nederlandse team en als Anky afhaakt door te weinig motivatie dan kan ik dat heel goed begrijpen en is mijn bewondering net zo groot, mocht ze blijven rijden dan vind ik dat ook bewonderingswaardig!! Ik moet zeggen dat onze drie toppers onderling toch ook heel sympathiek overkomen en elkaar toch ook steunen tijdens zulke dagen. Laten wij als hobby ruiter dan niet te hoog van de toren blazen, want laten we eerlijk zijn: wij doen het ze niet na en Anky is al helemaal niet te evenaren!!

helemaaaaaal mee eens