Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sweetselina schreef:Ik vind salinero niet zo super al bonfire. Dus denk ook dat het met het paard te maken heeft. Tuurlijk is het nog steeds een topper, maar toch anders.
Ook parzival vind ik niet een paardje dat ik denk van wow.
Dat heb ik bij tortillias dan weer wel. die gangen!!
Maar ik vind de muziek die anky heeft wel altijd super bij haar paarden passen en dat vind ik bij de andere 2 weer minder.
Ik zie nog wel wat anky's cariere ons nog gaat brengen. Ben erg benieuwd.
Het is TOTILAS niet Tortillias..... Cassagrande schreef:Stephanie schreef:Ze heeft alles behaald wat je kan behalen in de dressuursport. Ik denk dat ze haar prioriteiten gewoon ergens anders op richt.
Het zou een leuk doel zijn om nu te proberen in een andere tak van de paardensport ook hoog te komen. Dat dressuur dan op een lager pitje komt te staan moeten mensen niet zwaar aan tillen. Bovendien krijgen anderen nu ook een kans.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Vind het wel goed van haar dat ze zich op het western richt. Een tijd geleden gaf ze al aan dat de dressuur haar op het moment niet zo ligt en dat ze er met hart en gevoel achter moet staan. Dat vond ik toen al een heel eerlijke opmerking. Ze is wel weer uit het dal gekomen en goed ook. Nu is het tijd voor wat anders lijkt me. Anky heeft behaald wat ze kan halen en ik denk dat haar naam toch groot blijft in de paardenwereld. Anderen moeten het nog maar zien te verbeteren. Mocht het zo zijn dan wens ik Anky veel succes in de westernsport.
mamabird schreef:87% en zo weinig verschil met de nr twee vind ik een top prestatie. Iedereen die tijdens het EK nr 1, 2, of 3 werd vind ik fantastisch. Beetje zuur om Anky al af te schrijven terwijl zij haar paarden jaren achtereen in topconditie weet te houden. Zelfs als iedereen haar paard (Bonfire) te oud vind kaapt ze het goud weg. Dat vind ik topsport: je paarden zo lang op dit niveau mee laten draaien en boven de 80% laten scoren. Dan ben je in mijn ogen super goed bezig. Daar kan heel de wereld een puntje aanzuigen!! Ik heb enorme bewondering voor heel het nederlandse team en als Anky afhaakt door te weinig motivatie dan kan ik dat heel goed begrijpen en is mijn bewondering net zo groot, mocht ze blijven rijden dan vind ik dat ook bewonderingswaardig!! Ik moet zeggen dat onze drie toppers onderling toch ook heel sympathiek overkomen en elkaar toch ook steunen tijdens zulke dagen. Laten wij als hobby ruiter dan niet te hoog van de toren blazen, want laten we eerlijk zijn: wij doen het ze niet na en Anky is al helemaal niet te evenaren!!