Mientjeuh schreef:Alleen jammer dat ze dat op dit moment niet wil inzien
...en dan haar pony met tíg lotgenoten wellicht al in de salami of in hondenvoer zit.
hc
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lalala00 schreef:Ik zou een paard nog niet nageeflijk gaan vragen, maar lekker laag
@ nynke1995
je weet niet hoeveel paarden hier totaal door verpest zijn....
Dancie schreef:ik heb wel een keer een echt verpest paard gezien onder de particulier ik ga geen info geven je weet maar nooit of het op bokt struint
Femke16 schreef:Zelf vind ik eerlijk gezegd als ik erover na denk dat de echte verpeste paarden er niet meer zijn. Dat zijn denk ik de paarden die helpen aan de lage gemiddelde leeftijd van de paarden in nederland. (ligt dat niet rond de 8 jaar?)
Maar wat is dan een verpest rijpaard? Bestaan die echt?

Ptries schreef:Bepaalde basiskennis zou je zeker op kunnen doen uit boeken. Er zijn goede boeken geschreven over het beleren van jonge paarden, maar er is één ding dat je nooit uit een boek kan halen of uit een forum op internet en dat is het gevoel dat een goed gaand paard je geeft. Daarvoor heb je toch echt goede instructie nodig.
Femke16 schreef:Dancie schreef:ik heb wel een keer een echt verpest paard gezien onder de particulier ik ga geen info geven je weet maar nooit of het op bokt struint
je hoeft van mij ook echt geen namen te noemen... maar vroeg me gewoon af wat je volledig kan verpesten aan een paard. Ik ken ook wel iemand dat paarden een beetje... verpest... vooral in de zin dat het paard goed kon lopen en opeens een half jaar later helemaal gek is in zijn hoofd. maar, onder iemand anders is dat wel weer op te lossen. Wat voor kwalen heeft een paard dan bij onoplos bare verpestheid?

nynke1995 schreef:Ik hoef geen boek te lezen om te leren paardrijden
Femke16 schreef:lalala00 schreef:
Is even voor mezelf hoor, maar hoebedoel je verpest? Hoe doet een paard als hij verpest is? Ik zeg het zelf ook wel eens, dan verpest je hem... maar ik heb eigenlijk nog nooit een 'echt' verpest paard gezien onder de particulier. In ieder geval niet in de mate dat het niet meer gecorrigeert kan worden.
Dus vroeg me gewoon even zonder het een of ander af wat er over het algemeen wordt bedoeld met een verpest paard?
Zelf vind ik eerlijk gezegd als ik erover na denk dat de echte verpeste paarden er niet meer zijn. Dat zijn denk ik de paarden die helpen aan de lage gemiddelde leeftijd van de paarden in nederland. (ligt dat niet rond de 8 jaar?)
Maar wat is dan een verpest rijpaard? Bestaan die echt?