slome pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

not2miss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:37

ietjelover schreef:
midgie schreef:
Maar als jij je eigen pony goed kan trainen en je weet waar je mee bezig ben en snapt de theorie en techniek, zou je toch elke andere pony ook kunnen trainen?

lukt ook wel maar ik rijd er een keer in de 2 maanden op en de rest rijden hub erop bij mij loopt ie dan eindelijk goed en de volgende keer weer neit door die andere ruiters

Als je 1 keer in de 2 maanden op de pony rijdt, wat voor zin heeft het dan? Dan kan je hem net zo goed niet rijden.. En als je dan zo'n goede instructeur hebt die anderen leert hoe ze les kunnen geven, hoe kan het dan dat je sporen verkeert om zitten en niemand is die je corrigeert? Het lijkt me trouwens sterk dat de jury je vertelt dat je sporen andersom moeten..
Dat bokken etc. zijn allemaal basisdingen en als je voor 400 euro per maand les neemt vind ik het raar dat je al die dingen niet weet1. En hoezo zou je met de pony niet in de les mee kunnen lopen als je met je eigen pony nog veel moet leren? Dat maakt toch niets uit.. Je zegt 5 instructeurs te hebben.. Dat zou ik terugdringen naar 1 goede, want als je al die basisdingen niet weet, weet ik niet wat al die mensen jou leren hoor.. Ze lijken me eerlijk gezegd niet erg bekwaam, geen van de 5..

Zoolgangster

Re: slome pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:33

Ik ben het met not2miss eens, het heeft geen enkele zin om 1 keer in de 2 maanden te rijden op die pony, daar leert hij niets van, al zou je hem goed kunnen rijden, daarna raakt hij de goede ervaringen weer kwijt, doordat andere mensen (kinderen die hem verkeerd behandelen) hem weer verknoeien.
En 5 instructeurs? Dat is wel héél veel, of vervangen ze elkaar?
Eén instructeur, hooguit twee, zou genoeg moeten zijn. Vaak hebben mensen hun eigen stijl van lesgeven, maar als ik alles zo lees, dan zou je nog beter bij een degelijke manége-instructeur kunnen lesnemen, dan bij wat je tot dusverre als "instructeurs" had...
Bij de meeste manéges hadden ze je allang geleerd dat je een slome pony voorwaarts krijgt door veel overgangen te rijden...

Merel_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:42

starjo, rare reactie... :\ :?

Ik snap niet helemaal waarom ik daar tussen sta met mijn reactie?
Ook nogal overdreven imo.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: 5 verschillende instructeurs hebben alle 5 een andere kijk op de zaak dus daar zul je denk ik niet veel mee opschieten.
Verder kun je inderdaad te weinig verschil maken als je niet zo vaak meer op de pony rijdt... Wat ga je nu met hem doen? (Ben wel benieuwd :D)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 14:49

ik trijd NIET meer op de pony dus niets meer over dat 2 keer rijden in 1 maand! het is opgelost en in ieder bericht staat alles wat al is gezegt!

Merel_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:33

Okee nou sorry, in je laatste bericht stond dat je er soms nog op reed hoor!

Maargoed zoals een moderator al zei: het topic kan niet gesloten worden omdat er mensen kunnen zijn die nog steeds willen reageren...

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 16:07

Merel_93 schreef:
starjo, rare reactie... :\ :?

Ik snap niet helemaal waarom ik daar tussen sta met mijn reactie?
Ook nogal overdreven imo.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: 5 verschillende instructeurs hebben alle 5 een andere kijk op de zaak dus daar zul je denk ik niet veel mee opschieten.
Verder kun je inderdaad te weinig verschil maken als je niet zo vaak meer op de pony rijdt... Wat ga je nu met hem doen? (Ben wel benieuwd :D)

Ja je hebt gelijk hoor merel-93, jou reactie hoort niet in mijn quote, sorry :o

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 16:51

okee maar tips zij inieder geval niet meer nodig