4 jarige shadi @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:53

@Blijheid: Haha ik bedoelde het ook niet als quote, maar gewoon dat ik het met je punt eens was

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:54

Dav schreef:
De foto's die jij stoer vind,vind ik niet mooi.
Het komt op mij over als vluchten van je paardje,die straalt helemaal geen vertrouwen uit eerder wat angstig maar das mijn mening.
Verder zou ik veel figuren gaan rijden en volte's openen en sluiten,lekker los maken en luisterend naar je been.
Veel binnenhoefslag om op eigen benen te laten lopen(wel contact met de teugels maar ook op eigen benen)

Verder zou ik kijken of je in de buurt ook eens van iemand anders les kan krijgen want het hoeft niet a la anky te lopen maar er mag wel meer verbetering en zeer zeker ontspanning in zitten.

Wat vind ik jou onderschrift gaaf!! Echt heel goed! Mag ik hem jatten?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:55

Dav schreef:
De foto's die jij stoer vind,vind ik niet mooi.
Het komt op mij over als vluchten van je paardje,die straalt helemaal geen vertrouwen uit eerder wat angstig maar das mijn mening.
Verder zou ik veel figuren gaan rijden en volte's openen en sluiten,lekker los maken en luisterend naar je been.
Veel binnenhoefslag om op eigen benen te laten lopen(wel contact met de teugels maar ook op eigen benen)

Verder zou ik kijken of je in de buurt ook eens van iemand anders les kan krijgen want het hoeft niet a la anky te lopen maar er mag wel meer verbetering en zeer zeker ontspanning in zitten.

mag ik vragen waar jij wegvluchten en angst zie dat heb ik namelijk nergens gezien. Een ongemakkelijk paard dat het nog niet snapt en gewoon steun en nagevelijkheid nodig heeft dat zie ik wel.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:02

@Dancie,foto 2
oren naar achter,ogen groot,rug wat niet ontspant eerder weg gedrukt word.

Maar nog steeds,mijn mening ;)

Jetje,ik heb er geen patent op,gewoon mijn mening :D
(zegt iemand die met groene peesje's,blauw dekje,roze shirtje,etc gaat rijden)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:03

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het is namelijk niet toegestaan om op voorhand aan te geven dat je ergens geen commentaar op wil.