FriesWytske schreef:Breghje schreef:
Hihihi, krijgen we les van dezelfde misschien? Ik ben met een paar lessen in rechtrichten in een paar maand veel verder gekomen dan alle reguliere dressuurlessen van de afgelopen jaren.... maar nu weet ik ook exact waar ik het bij mezelf moet zoeken, en dat is idd Ontspanning, Ontspanning en Ontspanning....
Denk het niet. Ik zit in Friesland. En die van mij i nog van de oede garde. Maar ik heb respect voor hem. Hij heeft de afgelopen jaren veel meegemaakt. En start met 65 jaar toch nog maar even Z2. En ook nog met winst.
Dat gaat hem niet worden idd, ik zit aan de andere kant van NL en dan benee
. Knap dat ie nu nog zo goed gaat zeg! 
wat een gaaf paard zeg! probeer alleen wel recht voor je te kijken en niet naar je prachtig mooie paardje.
veel plezier nog saampjes. 
Zeker zo`n trainer met ervaring zou beter moeten weten. Doe rustig aan, laat hem eerst op zijn eigen benen lopen. Hij is nog jong. Slof eraf en balans trainen zonder dwang, dan gaat dat sterke ook over.

) maar juist gewoon om erachter te komen hoe het komt dat hij met slof wordt gereden en om je te helpen inzien dat het op een andere manier het rijden aanpakken, zonder slof, waarschijnlijk voor jou en je paard veel fijner is