Foto lekker ding!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 11:11

Steef"]
[quote="Anoukie schreef:
Hahaha, ach ja soms heb je van die dagen,...

Ik zal het maar met een Knipoog nemen en het in mn zak steken,... Nu ben ik alleen wel erg benieuwd wie die zeer groffe mening over mij heeft geventileerd??? Fotootje Saluut? Haha!

Oei, die uitdaging zou ik niet aangaan als ik jouw was Anoukie, Saluut ziet eruit als een bijzonder model.

Tis dat ze al een vriend heeft, en ik op een ander soort val!!
[/quote]

Er is geen uitdaging Steef, is er ook nooit geweest. Ik ben alleen erg benieuwd naar haar, nieuwsgierigheid is iets heel menselijks.

Enne, ik ben (gelukkig) niet zo snel op mn tenen getrapt Lachen!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:38

Als je toch zo benieuwd bent naar mijn foto, anoukie zit er toch een soort van uitdaging/concurrentie in je nieuwschierigheid.

Je bent immers heel benieuwd of ik dan wel zo veel knapper dan ben jij. Omdat ik het recht neem om jou ordinair te noemen (wat ik overigens ook basseer op de foto's uit je profiel).

Wat veel onbekende van mij op het toppic zeggen: Laat dan maar eens een foto van jezelf zien?!! Ik wist niet dat je mening geven (hoe bot die van mij ook was!) alleen mocht als je zelf veel beter bent.

Of ik beter, mooier minder ordinair leuker aardiger etc ben weet ik niet. Oordeel zelf zou ik zeggen.

De foto is alleen een beetje onduidelijk, aangezien ik een zonnebril draag maar een andere enigzins representatieve staat er niet op de pc. Veel plezier ermee
Groetjes Sarah

Afbeelding

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:43

En anouk je hoeft heus geen duidelijkere foto van jezelf te plaatsen om je te verdedigen... Je hoeft je namelijk niet te verdedigen. Het is geen wedstrijd!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 12:04

saluut schreef:
Als je toch zo benieuwd bent naar mijn foto, anoukie zit er toch een soort van uitdaging/concurrentie in je nieuwschierigheid.

Je bent immers heel benieuwd of ik dan wel zo veel knapper dan ben jij. Omdat ik het recht neem om jou ordinair te noemen (wat ik overigens ook basseer op de foto's uit je profiel).

Wat veel onbekende van mij op het toppic zeggen: Laat dan maar eens een foto van jezelf zien?!! Ik wist niet dat je mening geven (hoe bot die van mij ook was!) alleen mocht als je zelf veel beter bent.

Of ik beter, mooier minder ordinair leuker aardiger etc ben weet ik niet. Oordeel zelf zou ik zeggen.

De foto is alleen een beetje onduidelijk, aangezien ik een zonnebril draag maar een andere enigzins representatieve staat er niet op de pc. Veel plezier ermee
Groetjes Sarah

Ik wil graag op je bericht reageren Sarah. Immers heb jij het idee dat ik vind dat ik met jou zou moeten concurreren (wat niet zo is).

Ik vind het niet erg dat je eerlijk bent (dat heb ik al eerder gezegd). Dat waardeer ik in een mens. Ik vind het heel wat dat jij iemand (die je niet kent) kan inschatten via een foto. Ordinair heeft nl. niet zozeer alleen met een bepaald uiterlijk te maken, maar meer met een bepaalde houding en instelling. Het feit dat je die mening over mij vormt (en volgens jezelf het recht neemt om) zegt meer over jouw dan over mij, dus dat oordelen kan ik bij deze ook doen.

Je bent heus niet lelijk, maar het is inderdaad ook een onduidelijke foto (net zoals die van mij). Toch goed van je dat je hem hebt geplaatst, anders had ik je met recht laf en arrogant kunnen noemen Knipoog. Nu alleen arrogant (grapje Knipoog).

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:09

En toen was het stil....
Kan me voorstellen als iemand zon foto plaatst.
Helaas is Sarah niet lelijk en ordi, maar gewoon een knappe meid!
Dus iedereen die met smart zat te wachten op de foto van Sarah. Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:11

zal ik dan maar eens een foto van een ECHT lekker ding plaatsen?

Afbeelding

hij is wel heeel groot geworden, maar t gata om die jongen met krulletjes

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:05

Helaas een kruisje. En het maakt ook niet echt uit of zij nou knap is of niet, maar ik vind dit wel heel erg onaardig:

saluut schreef:
En wat betreft mn reactie, ik wil hem best weer terug plaatsen hoor, geen enkel probleem. Ik meen het namelijk nog steeds. En ik dacht dat ik het nog best wel suptiel bracht. Ik had ook metteen neer kunnen zetten dat je een verschrikkelijk ordianire kop hebt.
En smaken verschillen toch? *LOL*
Maar aangezien younster hem zo grof vond heb ik heb berichtje verwijdert.

En eens moet inderdaad de eerste keer zijn Anouckie dat iemand je de waarheid verteld. Veel plezier met je vriendje verder. Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:07

Nou nou, wat een jonkie! Tsss als ik dat zeg voel ik me net een oma, jeetje... Kan ie misschien wat kleiner gemaakt worden??

En over ordinair, ik kan bevestigen dat Anouk niet ordinair is. Ordinair volk is heel iets anders als wat zij is, namelijk. Soortje Flodder volk. Nou, daar reken ik haar eigenlijk niet onder!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 15:08

Ja wat jong, maar ook niet verkeerd nee,....

Enne, het gaat in dit geval denk ik bij de mensen niet om het uiterlijk van Sarah (Saluut), maar om wat ze zei en op welke manier. Hoe mooi en geweldig je ook bent, dat geeft geen vrijbriefje tot het uiten van groffe beledigingen. Maar weet je, ik heb al gezegd hoe ik erover denk en wat ik ervan vind, en wil er daarom ook geen woorden meer aan vuil maken. Ik waardeer eerlijkheid maar ook subtiliteit. En van beide heb ik genoeg laten zien van mijn kant.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:18

Oeps nu gaat het hier ook al mis' Clown

Leuke knul hoor Haha!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:53

Ook al vind je dat er iemand niet uit ziet zoals jij dat graag ziet, hoef je het nog niet op een botte wijze te zeggen.

Je mag heus wel zeggen dat je niet gecharmeerd bent van iemands uiterlijk, maar je kunt het ook zo formuleren dat je toch kunt zeggen wat je wil zonder daarbij iemand compleet de grond in te boren.

Ik zou het dus op prijs stellen als je rekening houdt met hoe je iets formuleert op Bokt.

Dit topic gaat op slot omdat ik vind dat er nu al genoeg tegen elkaar is gezegd, wat ik niet vind kunnen.
Daarbij is het natuurlijk altijd een hele kleine moeite om mij even een pb te sturen dat dit topic uit de hand gaat lopen. Ook al ben ik niet online een pb is altijd welkom. Knipoog