Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... ( ik stap op met bankje en zonder... wissel af maar toch grotendeels is met opstapje )
)KiVa schreef:@Unika: Momenteel doe ik het alleen,hij heeft het meeste vertrouwen in mij + mijn kanidaten die willen helpen geraken stilaan op, hij heeft zijn niet zo'n gezonde reputatie... ( ik stap op met bankje en zonder... wissel af maar toch grotendeels is met opstapje )
Zowiezo geraak ik op hem (ook al gaat hij bokken of lopen, hou vol tot ik op hem zit).. ben al zodanig handig geworden op dit gebied dat ik 99% van de keren gewoon op men voeten terecht komt als hij weg bokt/crost,doet hij het dan neem ik hem gewoon terug en stijg ik opnieuw op..in 60% van de gevallen gaat dit na zo'n sessie meestal goed en kan ik heel gemakkelijk opstijgen zonder dat hij problemen maakt.
1x erop is het dan kwestie van paar bok sessie te verwerken
en dan moet ik nog afstijgen (hoewel zowiezo geraak je eraf, maar de manier hoe)
Veelal hangt af hoe hij is.. soms heel ik hem uit en kan ik alles er mee toen en maakt hij niks van problemen ook niet van op-en afstijgen of tijdens het rijden.. want het is een hele tijd super gegaan op dit gebied, tot een paar weken terug hij me terug zwaar de grond heeft laten zien, kreeg vertrouwen in hem dat hij het niet meer ging doen.. moment dat ik met 1 voet in de stijgbeugel zet men gewicht half over hem had, zette hij het terug op smerige manier op een lopen.. die keer had ik het niet verwacht en was de grond iets harder dan normaal, + hoofdstel en omheiningen omzeep, want ja hij ging overal doorheen, zonder er bij na te denken..
Verschillende VA'en en Osteopaten zijn daarvoor al langs geweest (kwestie van 2de opinie t hebben..)
maar die komt regelmatig, toch 3x in het jaar, omdat hij vlug haken op zijn tanden heeft).. KiVa schreef:@montyjansen:
Alleen mag iemand anders niks "meer" gaan vragen.. dat werkt niet bij hem... hij vertrouw ze niet en dat blijft zo..
alleen het opstijgen en afstijgen daarop blijft hij zicht steeds volharden.. en de momenten waarop hij in paniek schiet wanneer het niemand voorspelt die momenten geraken er voorlopig ook nog niet uit...
Een 2de persoon zover brengen, zodat die kan doen waar ik sta betekend dat dit op zijn minst 3jaar werk in zal kruipen...vlugger gaat het niet.. te vlug betekend 5stappen achteruit of terug van 0 beginnen...