Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Heino schreef:Ik hoop echt voor het dier dat hij ouder is dan 2... Zo niet dan vind ik het walgelijk zoals je je paard aan het verprutsen bent.
Anyway, probeer je handen te dragen. Je zet ze nu vast voor je zadel, en lijkt ze naar beneden te duwen, te forceren. Wanneer je je handen draagt kan je subtieler contact met de mond houden
x_tico schreef:Oh jawel hoor , ik lees wel bij. Maar ik vind het onnodig om te reageren. Ik heb duidelijk genoeg alles uitgelegd en ga niet op dit 'commentaar' in.
Mijn pony word over 1,5 week 3 jaar en was al zadelmak/ingereden toen ik hem kreeg. Daar hebben de vorige eigenaren bewust voor gekozen.
Dit heeft helemaal niets met egoïsme te maken, dit heeft te maken met wie zijn pony het beste kent. Ik ken mijn pony beter als jullie allemaal bij elkaar dus waarom zou ik niet het beste met hem voorhebben
x_tico schreef:Denk maar niet dat mijn pony heel de zomer aan een stuk door moet lopen hoor? hij krijgt vaak al een week rust. Meneer word 2 x per week 20 min gereden en 1 x 30 met de les. Hij krijgt in de zomervakantie 1,5/2 maanden vrij.
x_tico schreef:Oh jawel hoor , ik lees wel bij. Maar ik vind het onnodig om te reageren. Ik heb duidelijk genoeg alles uitgelegd en ga niet op dit 'commentaar' in.
Mijn pony word over 1,5 week 3 jaar en was al zadelmak/ingereden toen ik hem kreeg. Daar hebben de vorige eigenaren bewust voor gekozen.
Dit heeft helemaal niets met egoïsme te maken, dit heeft te maken met wie zijn pony het beste kent. Ik ken mijn pony beter als jullie allemaal bij elkaar dus waarom zou ik niet het beste met hem voorhebben
x_tico schreef:Ik ga hem niet nog een jaar rust geven, waarom? Ik merk best als hij het niet aan kan en hij blijkt het nu alleen maar leuker te gaan vinden. Nee hij gaat van de zomer een tijdje de wei op en daarna pak ik hem gewoon op
Isabella_ schreef:x_tico schreef:Oh jawel hoor , ik lees wel bij. Maar ik vind het onnodig om te reageren. Ik heb duidelijk genoeg alles uitgelegd en ga niet op dit 'commentaar' in.
uit jou berichten was te lezen dat de pony nog niet beleerd was,
zoek in je oude berichten![]()
Ik vind het in mijn ogen ERRUG sneu dat een nog niet eens 3 jarige pony ZOWIZO al 10 minuten met stiek MOET lopen.
laat hem lekker op zn eigen benen lopen leer hem dat eerst.
en ik zeg dit niet om je te pesten, maar ik vind dit echt heel sneu voor de pony...
Je zegt toch ook niet tegen een kleuter maak mijn huiswerk eens even?...
Sorry, maar ik ben een beetje sprakeloos hoe er tegenover die pony gedaan word.![]()
blijf zelf rechtop zitten ookal doe je het voor hem, druk tenminste je hakken nog uit..
Hopelijk ga je er ECHT iets mee doen en laat je hem ook rustten..
Ik denk niet snel of je aan een paard kan voelen of ie het aankan.. en als je hem geen rust geeft, natuurlijk hij gaat vanzelf wel staken! als ie niet wil! ik hoop ook voor je dat je die tijd mee gaat maken dan en hij goed vervelend is.. je bent zelf ook nog jong, en jij wilt ook niet alles en pikt als puber zelf ook niet veel..
deze mensen hebben er wel verstand van die je wat bij willen brengen, geloof mij, je denkt er wel overna en je zult er echt iets aan hebben.
sorry maar ik vind het echt erg...
x_tico schreef:Fijn dat ie vrij krijgtDenk maar niet dat mijn pony heel de zomer aan een stuk door moet lopen hoor? hij krijgt vaak al een week rust. Meneer word 2 x per week 20 min gereden en 1 x 30 met de les. Hij krijgt in de zomervakantie 1,5/2 maanden vrij.