Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Poenarie schreef:Ik vind het er slordig uit zien..
Pony loopt naar mijn mening opgekropt, totaal niet ontspannen en 't lijkt (door de stand v/d mondhoeken) dat jij hem erg in zijn mond zit.
Daarnaast vind ik het zonde om nu al met sporen te rijden, ik denk dat je op een gegeven moment dan niet meer zonder kan, omdat hij dan gewend is scherpere hulpen te krijgen. En ik heb daar ervaring mee, zelf niet gebruikt, maar fouten van anderen recht moeten trekken.
Ik wens je heel veel succes.
.
! Poenarie schreef:Ik vind het er slordig uit zien..
Pony loopt naar mijn mening opgekropt, totaal niet ontspannen en 't lijkt (door de stand v/d mondhoeken) dat jij hem erg in zijn mond zit.
Daarnaast vind ik het zonde om nu al met sporen te rijden, ik denk dat je op een gegeven moment dan niet meer zonder kan, omdat hij dan gewend is scherpere hulpen te krijgen. En ik heb daar ervaring mee, zelf niet gebruikt, maar fouten van anderen recht moeten trekken.

Arabesk schreef:Poenarie schreef:Ik vind het er slordig uit zien..
Ook mee eens. Ik heb al gelezen dat TS niet gecharmeerd is van dit commentaar, maar het zijn gewoon de feiten. Het zou haar sieren als ze er iets meer voor open stond.