Opa B [Baccarat ox] @ dressuur & springwerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Re: Opa B [Baccarat ox] @ dressuur & springwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:59

is ook lastig. heb je wel een stille beenligging? Want datis vaak de reden dat ze wat wisselend reageren. Is het een trage of een snelle pony in zijn reactie? Ik heb zelf nl een paard wat in zijn hoofd juist vrij traag is en dan 'schrikt' van de inwerking van mijn spoor. Soms lijkt hij er einig last van te hebben en soms is hij er rillerig op.
Ik hou er ook niet van hoor om een zweep vast te hebben tijdens het rijden (de hand aarin de zeep ligt is toch wat stugger dan de andere), maar puur om je paard voorwaarts te krijgen zou ik hem er toch even bijpakken?

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:02

Aahw wat een vreselijk leuke pony! :j
Goh, krijg gewoon zin om te springen als ik die foto's van jou zie! Het is dat ik al in mn broek sch**t als ik een springbalk zie :') Heb daar dus ook geen commentaar over :')

Dressuur ziet er ook netjes uit, nog niet echt helemaal erdoorheen soms. Maar gewoon lekker ontspannen doorrijden. Je doet het heel erg goed, eerst op het been en dan zakt hij vanzelf wel +:)+
Leuk setje heb je ook, en mooie zonnenbril 8-)

En voor janouke, alsjeblieft, doe iets aan je nederlands! je bent 15 jaar oud, even oud als ik.
Het is niet te lezen zo.

Sharon_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:05

Leuk paard! Je kunt mischien als je gaat springen je handen verder naar voren doen? op 1 foto lijkt het ook of je beugels ongelijk zijn voor de rest ziet het er netjes uit!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:29

Iets meer meegeven wel, handen meer daar voren niet echt. Kijk maar naar de foto's van vlak voor het weigeren, daar hangen ze juist iets teveel door. Ik denk een beetje door een 'ingeroeste' houding. daarmee bedoel ik niet met je paard mee springen, maar gewoon 'de springhouding' aannemen. Uhm... snapt iemand me? haha

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 13:47

Je bedoelt; luchtig houden misschien?
Hij is nog niet helemaal bevestigd maar je bent goed bezig. En wat een knap dier zeg! Als je in mijn profiel kijkt vind je daar ook een Baccarat dochter, die wordt deze maand 19. Ze hebben best van elkaar weg!

ILuvWinnetoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:22

Wat een leuk dekje! Staat hem echt goed! En het ziet er leuk uit hoor :D
Doe alleen alsjeblíeft een onderbalk op de grond bij het springen. :+

xSophia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:47

Cool setje!
verder leuke foto's!