randie schreef:Ik schrik ook een beetje van de foto's niet zo zeer door jouw rijden maar hoe sprietig dit paard is..!
ik denk als er wat spier op komt en wat massa dat het een heel leuk paard kan worden, ja er zit
veel werk aan maar zover ik kan zien heeft ze wel een goede basis gang? Waarom doe je haar terug
alle paarden zijn wel een explosief? Ik weet natuurlijk ook niet hoeveel je er voor betaald hebt, maar
mits het dier helemaal medisch in orde is denk ik dat je uiteindelijk hier veel voldoening uit kan halen

edit: Ik zie dat je haar te koop hebt? En hier zeg je dat ze terug gaat?
Klopt.
Ik heb de vorige eigenaar gebeld en verteld hoe ze zich gedraagde. hier wilde ze niks van weten, bij hun was ze kei braaf.
Nu heb ik haar gisteren weer gebeld (nadat Opaal weer was geexplodeerd). het was ons probleem, niet dat van haar. Ze moest er absoluut niks van weten. en heeft zonder pardon de verbinding verbroken.
Ik moest (is mij letterlijk verteld in het 1e telefoongesprek) haar van de brok afhalen als ze ''streken'' had (dit hebben we natuurlijk NIET gedaan!!!!!) en als dat niet hielp moesten we het water maar afsluiten. toen vroeg ik of mevrouw wel lekker bij der hoofd was!!!! dat is pure dierenmishandeling.
Ons is een braaf paard beloofd waarmee mijn moeder naar buiten kon zonder problemen, echter bleek (uit het 1e telefoongesprek) dat ze eerst heel flink aangepakt moest worden, die vrouw heeft er zelfs een zweep op stuk (letterlijk in 2 stukken) geslagen.
Echter hebben we het nu anders aangepakt. we hebben haar een mail gestuurd waarin wij vragen om de koop ongedaan te maken. (dwaling). als zij hier niet per direct mee akkoord gaat, gaan wij juridische stappen ondernemen.
Haal het verkoop topic ook uit mijn onderschrift en laat er een slotje op zetten (was ik sowieso al van plan).
Opaal laat zich ook heel fijn bewerken dus dat is het punt niet. het is puur dat zij ons een braaf paard in omgang EN rijden heeft beloofd en wij dit niet hebben ondervonden (sommige momenten wel, sommige niet.) Ze heeft een ruiter nodig die haar aan durft te pakken wanneer dit nodig is en dat is ONS NIET verteld. en mijn moeder kan dit niet (durft dit ook niet). Heb dus geen onwaarheden in de advertentie staan!