Schouders naar achteren en vooruit kijken en het plaatje is compleet!
Succes met de wedstrijden, en zag dat je zei: eerst de B uit, dat komt helemaal goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
dat ik vanaf toen al helemaal fan van je ben hihi ikkiN schreef:Wow, gefeliciteerd Patricia!
Ik vind hem alleen op veel foto's zo op je hand hangen, rijd hem goed voorwaarts! Rem dit niet af met je houding, je zit zó naar voren, je moet op je kont zitten, niet op je muts![]()
Schouders recht, borst vooruit en kijken waar je heen gaat! Val mag veel actiever, en meer gaan marcheren. Hij oogt wat slungelig op veel foto's, hij moet naar jouw hand komen als de tijd rijp is. Dus als hij fijn naar voren marcheert, jij goed op je kont kunt zitten en hem niet belemmert in zijn activiteit kan hij pas fijn nageeflijk lopen. Hij loopt nu vaak in het houdinkje, maar gebruikt zijn rugspieren en achterbenen onvoldoende.
Succes!

) want ook op de linkerhand zie je mijn rechterhand omhoog gaan

Het is een groot paard en ik heb nog wat moeite hem écht bij elkaar te rijden. Hij blijft dan ook soms nog wat lang en dan lijkt het al snel of ie in mijn handen hangt. Het nog wat meer opgerichte hoeft nog niet in de B. Heel af en toe thuis onder begeleiding van mijn instructrice pakken we hem wat hoger maar voor nu is het vooral lekker werken naar lossigheid en lenigheid van dat grote paardenlichaam

Genieten doen we zeker! Het is jammer om te zien dat het met wedstrijden vaak alleen om 'de wedstrijd' gaan en het genieten wordt vergeten!
Dit was in ieder geval een super begin!! 
Fijn dat het zo goed gaat, ik doelde alleen niet op oprichting, maar hij mag wat meer loslaten in de hals, ik vind dat ie nog erg in het houdinkje loopt en niet lekker loslaat.