Probeer wel te letten dat je niet te ver naar voren gaat met je bovenlichaam en probeer je handen rechtop te houden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gelukkig groei ik in de lengte niet meer, en de breedte hoop ik ook niet, dus dan kan ik nog even! 
Dit kan best. Ik zit inderdaad volgens mij niet helemaal recht. Ik zal er op gaan letten.
En plezier heeft ze zeker!
klopt, en daar ga ik hard mee bezig!
Haar maak ik niet blij met een kleinere ruiter. Wij hebben niet een kleinere ruiter die ook goed kan rijden tot de beschikking. En zij wil werken, leren en doorstomen. Met een onervaren kleinere ruiter kan dit niet, en daar wordt ze juist doodongelukkig van. En ik ken haar al vanaf veulen dus ik weet zeker wel wat ze leuk of niet leuk vind. Maar ieder zijn mening natuurlijk!
Ik zal er op letten.
Ik zal er op letten!
Verder leuke pony, ik vind het net een Fries! 

jwbokt schreef:af en toe snap ik bokt echt niet
zijn jullie bang om de ts te kwetsen??
ik heb in mijn bericht aangegeven dat ik haar absoluut niet wil kwetsen maar dat ik haar de ogen wil openen en volgens mij dienen jullie verder ook allemaal je ogen te openen
ze is gewoon te groot voor die pony en daar bestaat geen twijfel over; de pony kan haar qua gewicht wel dragen maar met haar lengte steekt ze van boven en van onder te ver van de pony af en brengt deze daardoor uit haar evenwicht
de ts heeft een leuke pony maar kan beter op paarden gaan rijden en een kleinere ruiter voor de pony zoeken