Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Renske_ schreef:Ken jij de methode waarop ze rijdt? Aan je reactie's te zien nml niet, en het plaatje wat ik plaatste is júist waar naartoe wordt gewerkt volgens die methode, dus ze is zeker wel op de goede weg.
) KiWiKo schreef:mag ik vragen wat de bedoeling is??? ik zie slechts een paard dat gruwelijk uit balans loopt, zoekend met zijn benen en een ruiter die even hard op zoek is............
Suusje92 schreef:De beste oplossing is alsnog les nemen, ik ben ook eigenwijs geweest door geen les te nemen, maar nu heb ik les, ookal is het kort, zie ik toch verbetering
vilouma schreef:wat heb jij je handen raar..om een paard te laten buigen kan je beter je hand naar je knie brengen ipv omhoog en opziij,dan snapt het paard niet dat hij laag en gebogen moet;)
werk daaraan!
lekker beestje verder veel plezier

vilouma schreef:wat heb jij je handen raar..om een paard te laten buigen kan je beter je hand naar je knie brengen ipv omhoog en opziij,dan snapt het paard niet dat hij laag en gebogen moet;)
werk daaraan!
.vilouma schreef:wat heb jij je handen raar..om een paard te laten buigen kan je beter je hand naar je knie brengen ipv omhoog en opziij,dan snapt het paard niet dat hij laag en gebogen moet;)
werk daaraan!