Flipje @ work (verbetering?)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KingsJewel

Re: Flipje @ work (verbetering?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:18

Zooo. die vorige foto's vind ik er opzich beter uit zien..
je hebt je handen meer gesloten en teugels korter.
nu heb je juist je handen niet gesloten en de teugels langer waardoor je weinig controle hebt
ik weet niet of ik gelijk heb maar op de nieuwe foto's leun je ook veel te veel mee in de beweging.
Als dat erger word zou je uit balans kunnen raken.
En ik denk niet dat je dat zou willen goed oefenen en er op blijven letten je komt er wel;)

xx

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:42

Renske_ schreef:
Ken jij de methode waarop ze rijdt? Aan je reactie's te zien nml niet, en het plaatje wat ik plaatste is júist waar naartoe wordt gewerkt volgens die methode, dus ze is zeker wel op de goede weg.

KiWiKo haalt de woorden uit m'n mond
(thanks Knipoog )

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:56

KiWiKo schreef:
mag ik vragen wat de bedoeling is??? ik zie slechts een paard dat gruwelijk uit balans loopt, zoekend met zijn benen en een ruiter die even hard op zoek is............

Dit stel is lerende, Kiwiko! Knipoog

En als ik TS haar reacties lees is ze bereid aan haarzelf te werken, toch? Cool

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:59

ik hoop het Haha! Haha!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:04

niet alleen je handen zij niet op de goede plek, je bent ook bijna aan het piano spelen, houd je handen rechtop, je zal zien, dat scheelt al een heel stuk, succes! Haha!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 15:04

De beste oplossing is alsnog les nemen, ik ben ook eigenwijs geweest door geen les te nemen, maar nu heb ik les, ookal is het kort, zie ik toch verbetering Haha!

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 16:17

wat heb jij je handen raar..om een paard te laten buigen kan je beter je hand naar je knie brengen ipv omhoog en opziij,dan snapt het paard niet dat hij laag en gebogen moet;)
werk daaraan!
lekker beestje verder veel plezier Lachen

_Suus17_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 16:47

Suusje92 schreef:
De beste oplossing is alsnog les nemen, ik ben ook eigenwijs geweest door geen les te nemen, maar nu heb ik les, ookal is het kort, zie ik toch verbetering Haha!

tralallala, ik val in herhaling, ik heb les. lees gewoon alles erboven eerst, ok? Lachen

_Suus17_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 16:48

vilouma schreef:
wat heb jij je handen raar..om een paard te laten buigen kan je beter je hand naar je knie brengen ipv omhoog en opziij,dan snapt het paard niet dat hij laag en gebogen moet;)
werk daaraan!

dankje,
en nee, hand naar je knie is nog fouter, al weet ik dat wat ik doe ook niet goed is. iets ertussenin lijkt me beter (:

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:47

vilouma schreef:
werk daaraan!

haha dat is wel ongeveer het grootste misverstand om buiging(stelling eigenlijk) te verkrijgen Knipoog.
Op die manier zet je je hand vast én druk je het bit op de lagen.
Als je je hand opzij brengt (zonder te drukken, dragend dus) vraag je het paard in zijn mondhoek waardoor je een kauwreactie opwekt waardoor het paard in zijn kaak los kan laten. Dat gaat om stukje buiging/stelling in de kaak.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:03

vilouma schreef:
werk daaraan!

Ben ik het niet mee eens!!! Liever omhoog en opzij dan naar de knie, want dan werk je pas terug!!!
Door je hand evenwijdig opzij of ietwat omhoog te brengen werk je net zonder extra druk, en op zich vind ik de combi hier beter, ook al is het weer erg zoekend.