Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Romyv schreef:Het is onzin dat wanneer je met S&T rijdt je alles oplost met je handen, je kan er namelijk voor kiezen of je de stang oppakt of niet.. Het is een stok achter de deur die je kan inzetten wanneer nodig.. (rij overigens niet altijd ermee..)

Ambiiee schreef:WOW! wat een supermooi dier!! Mag je trots op zijn!!
EDIT: heb nu even het hele topic doorgelezen.. Ik snap de reacties over beide kanten heel goed.. Maar wat je over anky zegt klopt niet.. Honza blaha gaat in de passage, piaffe enz. door de baan.. en dat alles zonder zadel en hoofdstel.. Dit zeg ik omdat ik het filmpje even heb bekeken hieronder mij.. Elk paard kan als een gek gek gaan doen.. Maar om nou bij elk paard een S&T te gaan gebruiken.. Paard van mn zus kan ook idioot doen, die is ook 10x braaf, maar toch, hij kan aan de ren gaan.. Zij rijd hem ook met een stang.. Als zij uit voorzorg, continu met S&T moet gaan rijden.. Ook hebben wij op de shires van Dapper hier op bokt gereden, ook buiten.. met een heel simpel duibbelgebroken trensje.. die paarden waren SUPER braaf.. Ja, ze kunnen aan de kletter gaan.. Maar als iedereen met die gedacht enou gelijk een S&T in moet doen..... Ik snap jou ook prima.. Over de S&T kan uren gediscussieerd worden, en dat wil je ook niet.. Verder vind ik jullie absoluut niet verkeerd om naar te kijken, probeer je onderbenen opzn plaats te houden,en denk om je handen.. Op sommige foto's mag je ze iets meer dragen.. Verder vind ik Ballouk een super paard! Succes verder!

!
. 

. S&T Stoort mij niet maar zorg dat je in de galop je handen niet te laag 'vastzet'. (klein beetje maar hoor!) En met het wijken zorg dat je je binnenhand ook soms weer ontspant. Verder erg netjes! (ja je benen maar dat heb je al tig keer gehoord
). Succes verder!! 

door je buitenhand wat lager te houden.
En mijn zadel ligt ook altijd wat naar achter i.p.v. naar voor hoor
Leentje_ schreef:leuk dier
beetje op je beenhouding letten
vanwaar de S&T?