Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:
omg is ie drachtig ofzo
Kijk aub uit met dat paard hij is zoo moddervet.
tita schreef:nee ik kijk de foto's en kom tot de conclusie dat dit paard veel te vet is.
tita schreef:ja en dat ie dik wordt van lucht zover was ik wel maar ik schrok gewoon van de foto's is ook een zwaar overbebouwd paard (wel stoer en mooi) en toch te vet
tita schreef:
omg is ie drachtig ofzo
Kijk aub uit met dat paard hij is zoo moddervet.
Myukii schreef:[
capraibex: ja, klopt, ik loop en sta ook altijd met een holle rug. Ik kan bijvoorbeeld niet op de grond/bed liggen, en dan zorgen dat mijn héle rug de grond/bed raakt.. Foutje bij productie, zeg maar
jodi schreef:_Celien schreef:ik zou hem toch even wat krachtvoer geven, ik heb genoeg gezien dat de paarden futloos worden naarmate ze aan het werk gaan. De benodigde energie kunnen ze op langer termijn niet meer uit gras of hooi halen en hebben ze extra nodig, probeer het diet te varieren en ze proposeren!! Desnoods om de dag een halve kilo
Wil je z'n doodKomt hij zo futloos over op jou?
vilouma schreef:gefeliciteerd!
maar een anda × kwpn?
ik vind t meer kwpn kruising knol ( srry,andalusiers zijn nou enmaal barok maar sierlijk,dat zie ikhier nbiet)
vilouma schreef:gefeliciteerd!
maar een anda × kwpn?
ik vind t meer kwpn kruising knol ( srry,andalusiers zijn nou enmaal barok maar sierlijk,dat zie ikhier nbiet)