angelalala schreef:ziet der niet uit
Nou, is dat nou nodig? TS doet haar best, is bereid om tips in dit topic aan te nemen en te leren. Béétje vriendelijker kan ook wel hè, al doe je maar alsof je beleefd bent.
Op zich zie ik geen volslagen dramatische dingen hoor. Je hebt blijkbaar best een braaf dier te rijden. De balkjes, die gebruik je inmiddels al niet meer
, volgende keer kunt je beter houten palen neerleggen (het hoeven niet persè echte springbalken te zijn, met kleur en al
). Ik ben bang dat je zit nog niet onafhankelijk genoeg is om zo'n jong dier te kunnen helpen bij het vinden van de juiste balans. Probeer daar (op andere paarden) mee te oefenen. Een niet al te lange periode intensief oefenen scheelt al gauw erg veel
. Gewoon mooi lessen blijven volgen met haar, het komt echt wel goed

Veel succes en doe je nog eens een update?

Mijn paard stopt zelfs al bij lichte druk op deze band! Probeer verder netjes rechtop te zitten en je handen zo stil mogelijk te houden. Zo kun je het paard niet hinderen. Blijf daarbij naar voren denken en probeer met je benen het paard naar beneden te rijden en niet met je handen. Gewoon veel oefenen en iemand zoeken die je goed kan helpen (niet de eigenaar).