Dressuur paardje @ Work..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Dressuur paardje @ Work..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:17

__Marloes schreef:
Ipv "je bent veeeeeel te groot" had je al kunnen typen "jammer dat je iets te groot ben.."
En bokt is juist voor tips, dus onderbouwd commentaar. Ik had in geen enkel bericht fatsoenlijk onderbouwd commentaar gelezen. En als je zo goed weet dat je dat niet kan moet je hier niet reageren.

maar wat moet je daaraan onderbouwen dan?
je bent te lang want je bent niet kleiner Verward
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 18-10-08 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:18

__Marloes schreef:
Ja maar moet dat op zo'n manier worden gezegt?

ze is super blij met der pony! Laat haar lekker!

Ipv "je bent veeeeeel te groot" had je al kunnen typen "jammer dat je iets te groot ben.."
En bokt is juist voor tips, dus onderbouwd commentaar. Ik had in geen enkel bericht fatsoenlijk onderbouwd commentaar gelezen. En als je zo goed weet dat je dat niet kan moet je hier niet reageren.

ja ik laat haar ook lekker, maar als ze op HAW zit, kan ze commentaar verwachten.
Dan had ze maar naar ITP moeten gaan..
Wat valt er nou onderbouwend te melden dat ze te groot is?
Ze ís te groot.. Daar is niks onderbouwends aan te vertellen lijkt mij..
En een dressuurpaardje is ook ver te zoeken.
Blije pony, hartstikke knap ding, maar géén dressuur paardje hoor..

Miracle_

__Marloes schreef:
Ja maar moet dat op zo'n manier worden gezegt?

ze is super blij met der pony! Laat haar lekker!

Ik vind haar niet 'iets' te groot, ik vind haar 'veel' te groot. En HAW gaat om meningen en commentaar van een ander, dat is mijn mening, en mijn commentaar. Ik ga mijn commentaar niet aanpassen omdat ze zo super blij met dr pony is. De waarheid mag gezegt worden.

Nies_

Cerilene_ schreef:
Zit dit topic een beetje te volgen.
Hoezo afkraken? Het is de realiteit en zowel kind als (vooral) pony is beter af als gehoor wordt gegeven aan verstandiger mensen die op rustige manier uitleggen hoe het zit. Daar kan ze wat mee doen. Het kind is nogal eigenwijs en met haar uitspraken als 'ik ben lekker toch niet te groot' en 'mijn beugels zijn lekker toch niet te lang' lokt ze reacties uit waar ze als ze slim is iets van leert.
Het ziet eruit als een lieve pony, die met een beetje goedbedoelde hulp een leuk maatje voor haar kan zijn, maar kom op ga niet eigenwijs volhouden dat het een dressuurtopper is en dat je zelf niets fout doet als dat overduidelijk wel het geval is.

daar ben iok het mee eens Ja

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:20

Moeten wij dan met zn allen gaan liegen en verdraaien dat het zo'n geweldig dressuurtalent is en dat haar beugels heus niet te kort zijn enzzz omdat het nog een kind is die niet beter weet...?
Sorry hoor, maar zij en de pony zijn beter af als ze iets leert dan dat iedereen maar ja en amen knikt om zo'n reden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:20

Bovendien is het een pony op leeftijd. Als zo'n dier een blessure oploopt duurt het herstel heel wat langer dan bij een jonger dier.

Schat van een dier om te zien, maar dan wel met een kleinere ruiter, of misschien aangespannen, dan kan de TS er zelf ook nog wat aan hebben, maar dit kan gewoon niet.

x_Lana_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:21

Ja als je niet tegen commetaar kunt moet je zeker topic openen. Vooral geen HAW topic, want niemand rijdt perfect en mensen willen gewoon tips en meningen geven! Volgende keer geen topic openen als je niet tegen commetaar kunt;) Jammer, ik had ook graag die fotos willen zien Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:21

Er zit toch echt verschil in een post als;

"je bent veeeeeeeel te groot ga een andere pony zoeken!"
of
"Leuke pony heb je hier! Maar ik vind wel dat je te groot bent..."

Ik ben het ook met Cerilene_ eens, alleen de manier waarop al het commentaar wordt gegeven kan anders. In de topics met iemand die wel serieus rijdt reageren ook andere mensen. Die wel onderbouwd commentaar kunnen geven. Die gaan hier niet reageren omdat ze weten dat dat amper/niet kan.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:23

__Marloes schreef:
Er zit toch echt verschil in een post als;

"je bent veeeeeeeel te groot ga een andere pony zoeken!"
of
"Leuke pony heb je hier! Maar ik vind wel dat je te groot bent..."

Ik ben het ook met Cerilene_ eens, alleen de manier waarop al het commentaar wordt gegeven kan anders. In de topics met iemand die wel serieus rijdt reageren ook andere mensen. Die wel onderbouwd commentaar kunnen geven. Die gaan hier niet reageren omdat ze weten dat dat amper/niet kan.

Dan komt t in ieder geval wel duidelijk over..
En dan hoeven we er ook niet omheen te draaien, want er valt nergens om heen te draaien.

Ze is veel te groot, klaar!
En sowieso, zij rijdt, na wat ik zag, niet serieus, dus dan krijg je meteen andere reacties..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:25

Er is al vaker gezegd dat de pony te klein is, ook op een poeslieve manier. TS heeft er geen oren naar, want die weet het zelf veel beter. Dan kun je iets harder geschut verwachten. Jammer dat ze daar ook niet voor open staat.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:40

ja, idd

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:44

en toen had ze de foto;s eraf gehaald...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:51

Heb de posts van TS een door zitten zoeken, ik vind het allemaal maar een onsamenhangend geheel. Je zegt dat het jouw pony is, maar heb topics van je gezien waar ik haar 3x met verschillende ruiters zie, je vraagt of iemand een Shetlander na wilt tekenen, en allemaal vragen waarvan ik denk dat je daar allang bij na had moeten denken toen je een pony kocht!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:35

Herfstvakantie Slapen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 08:28

Moderatoropmerking:
Aangezien de foto's verwijderd zijn, gaat dit topic op slot. Ik lees hier een daar reacties van "kinderachtige reacties van de TS", die mensen zou ik eens willen vragen gróndig naar hun eigen reactie te kijken. De laatste drie pagina's staan namelijk vol met kinderachtige reacties, en die komen níet van de TS. Als een topic niet verloopt zoals gewenst op Bokt, dan kun je TeMen, of een moderator die online is een PB sturen. Bewust een topic lopen verzieken is hoe dan ook níet de bedoeling.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:58

En hier dan even het echte slotje Knipoog