Ik ben helemaal gek van Avanti
ik rij er elke zaterdag. Rij jij er ook? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Larissa schreef:Heel topic is gelijk verspilt aan die schoenen, jammer van het topic...
Als ik het zo bekijk mag ze wel wat dieper buigen -want zo loopt ze zo (volgens mij) nog niet aan de teugel- zoals je zelf ook aangeeft. Ook moet je je handen 'rechter' houden. Ze tilt haar benen goed op en dat is wel duidelijk te zien op de foto en sloft niet zoals sommige pony's wel eens doen, volgens mij zien kun je aardig rijden met die pony en luistert ze ook heel goed. Oefen nog iets meer met je pony en dan gaat het steeds beter. Oefening baart kunst. Verder heeft iedereen wel wat aan te merken op je kleding maar dat moet je zelf weten... Veel succes nog met het rijden.
Bedankt Larissa!!! Je heb helemaal gelijk ik ben nu bezig met haar te logeren met bijzet, en haar voorwaarts neerwaarts te rijden. Om de spieren in haar rug te 'kweken'zegmaar. Ze verkortte wel wat zeg maar als ze aan de teugel liep omdat ze het erg moeilijk vond i.v.m haar rug spieren maar dat gaat helemaal goed komen
Hartistikke goed dat je daar nu aan werkt
Ja ff flink aan werken gelukkig krijg ik ook hulp hoor anders was ik zo op eigen houtje verder gaan 'prutsen'

En ik was zeker niet van plan om nu alweer te beginnen ben eerder bang om haar op te pakken.
Als ik mijn teugels langer doe ik ik drijf zoek ze wel mijn hand op, en het begin ging ze er steeds boven zitten maar dan heb ik de teugels zeg maar wel lang zodat haar rug het hoogste punt is. Zou ik haar af en toe wel op kunnen pakken of kan ik dat beter niet doen?

Dan heb ik het toch wel aan jou te danken
en aan Bunny ook natuurlijk. Maar ik denk dat het toch wel goed gaat komen hoor, dan ga ik ff de digi van skool meejatten
en heel veel pics maken!