suggesties zijn welkom hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
avalonnancy schreef:dank je wel!! volgende keer maar een keer roze of knalpaars ofzo![]()
suggesties zijn welkom hoor

dontido schreef:Het is een heel erg mooi paard, alleen zonde van de ruiter!
Je zit echt bar slecht, doordat jij zo onwijs gespannen zit kan je paard niet lekker ontspannen, en als je paard dat wil doen gaat hij op z'n voorhand lopen, werk hard aan je zelf..
Je paard kan het wel alleen moet jij nog een heel hoop leren.
Neem goeie instructie!!!
.
dontido schreef:Het is een heel erg mooi paard, alleen zonde van de ruiter!
Je zit echt bar slecht, doordat jij zo onwijs gespannen zit kan je paard niet lekker ontspannen, en als je paard dat wil doen gaat hij op z'n voorhand lopen, werk hard aan je zelf..
Je paard kan het wel alleen moet jij nog een heel hoop leren.
Neem goeie instructie!!!

Citaat:HEb je een medische reden waarom je zo op je paard zit? Zo ja, okee dan moet het maar zo. Zo niet, ga je dan heel diep schamen. Van je paard verwachten dat hij z'n best doet en zelf er zo op zitten.
Ik ben zelf voorstander van het uit laten groeien van een paard, maar zal die discussie niet weeeer aansnijden.
Verder vind ik het een prachtig dier om te zien en een geniaal setje! Ook zie ik wel degelijk ontspanning, maar die houding............... Succes in de toekomst.

Het commentaar dat nog te geven viel is al gegeven dus commantaar heb ik niet
. Ga in ieder geval zo door
Veel plezier en succes verder met je paard. jacquelinee schreef:Mooi paard jammer dat Die zo vroeg gereeden is Je Paard kan later Probleemen Krijgen met zijn ruch zo zonde van zo mooi paard.
vedder is Idd je houding echt niet goed, voor zoown jong paard is het belnagrijk dat hij een goede ruiter op zijn ruch heefd, veel sucsess met rijden vedder!
jacquelinee schreef:Mooi paard jammer dat Die zo vroeg gereeden is Je Paard kan later Probleemen Krijgen met zijn ruch zo zonde van zo mooi paard.
vedder is Idd je houding echt niet goed, voor zoown jong paard is het belnagrijk dat hij een goede ruiter op zijn ruch heefd, veel sucsess met rijden vedder!