ik kan het filmpje niet zien en het paardje dat ik rijd is ook zo'n bokkerdje maar vandaag was ze heel braaf op de wedstrijd en ik galopeerde (in de proef was het) en toen struikelde en werd ze boos op zich zelf en ging toen bokken gelukkig wel blijven zitten! en geen starfpunten dacht ik en het was officieel! whahaha nouja doeii
zoals gister gezegd vandaga de foto's Mijn paardje had gister niet bepaald veel zijn. dus we hebben ruim 50% vanb het rijden aan rodeo gedaan. er waren twee mensen aan het werk in de tuin. die met open mond aan het kijken waren wta ik aan het doen was op een stier Cody was woest. neusgaten wijd open. stampen en blasen. tanden ontbloot en daar gingen we. al steigerend draaiend bokkend. me mams stond ook stil te kijken. toen we eindelijk na ong. een 15 mjinuten daarmee klaar waren gezegd mam camrera voor de volgende ronde. die kwam nog. niet zulke super momenten het ziet er ook niet echt diervriendelijk uit. maar viel nog wel mee. nouja hierbij de foto's wil niet stilstaan hoofd omhoog en lopen. doe niks meer. net op gaan stiegeren moment. we kunnen nogwel wat.
Hier (eindelijk) wat filmpjes die ik gefilmd heb met mijn telefoon. Kwaliteit is dus niet super.... Je moet het filmpje eigelijk 2 keer afspelen want de 2e keer doet hij het goed.
1e Filmpje is van Donna, die pony ging wel eens liggen onder het rijden. Ze wordt nu ge-least en heeft al een heeellle poos niet meer gerold. Tot grote teleurstelling van die meiden Wij zijn er als manege wel blij mee anders had ze weg gemoeten. Als je op d'r bleef zitten als ze ging liggen, bleef zij ook keurig liggen, hihi!
2e filmpje is van Manouk, ook een manege pony, die een poos had stil gestaan. Ze was heel mak de hele tijd, daarom mocht ze ook de les weer in, alleen hier kreeg ze er toch wel heel veel zin in!
3e filmpje is van Tommie, de haflinger van AnnemiekvM hier op bokt. Tommie heeft wat aan zijn hoef (lang verhaal) waardoor hij een poosje niet mag rijden... Zie hier het resultaat van 1 week stil staan..... Nog ruim 2 maanden te gaan!!!!!! Van Tom heb ik nog meer leuke bok/ steiger filmpjes, die upload ik morgen even en dan zien julie ze wel verschijnen!