Heb er alle vertrouwen in dat ie er goed uit komt.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Katja schreef:Ik vind het altijd weer knap wat mensen aan de hand van een paar foto's kunnen zien. Met name het gedeelte waarop ik beschuldigd wordt van trekken begrijp ik niet zo goed in het drafgedeelte waar zelfs een foto tussenzit waarop de binnenteugel doorhangt.
Citaat:In galop is het nog alle zeilen bijzetten om niet uit de bocht te vliegen dus daar komt op dit moment m'n hand nog te sterk in maar dat zal de komende dagen zeker verbeteren.
Citaat:De reden waarom hij nu even zo diep loopt is omdat het de enige positie is waarin hij het stuk voor de schoft rond wil maken. Je ziet ook op een paar foto's dat ik probeer om de hals weer meer naar boven en vooruit te krijgen maar ik wil wel dat hij rond voor de schoft blijft omdat hij anders niet voldoende over de rug loopt.
Citaat:Lijkt me logisch dat ik het niet binnen een paar dagen voor elkaar heb om deze pony in de lage en ronde lijn ook nog zover te hebben dat het achterbeen super met afdruk ondertreedt. Dat is ook niet iets waar ik naar streef omdat het nog te zwaar zou zijn en ik geen schade aan zijn lijf wil ontwikkelen.
Daarom wordt hij ook korte stukken op deze manier gereden en loopt hij ook maximaal een half uur.
Citaat:Deze pony heeft geleerd dat hij het op kracht kan winnen omdat de ts door fysieke problemen niet in staat is hem de baas te kunnen. Dit leverde niet alleen soms gevaarlijke situaties op maar zorgde ook ervoor dat hij zijn lichaam op een verkeerde manier is gaan gebruiken waar hij zelf weer klachten van kreeg.
Wanted2003 schreef:Nou aan dit soort praktijken lijkt me dat eigenaar én pony weinig plezier eraan beleven
kazan schreef:ik sluit me aan bij de gene die vinden dat dit apard verkeerd gereden word en nog wel door een insturctrice als ik zo moest rijden had ik allang een andere gezocht.
tessyke schreef:Djerey schreef:pfff het heeft me eerst een half uur gekost om dit hele topic door te lezen.
Hij topics met meer dan 40 berichten denk ik altijd: ohoh, er is iets mis![]()
Liefs Djerey
bij een topic van 40 pagina's is er ook iets mis hoor![]()
Citaat:
YentlKG schreef:Oooohhhh nou volgensmij even kort samengevat vindt bokt je een mishandelaar, of niet bokt?
Katja schreef:Pagina 11Wanted2003 schreef:Nou aan dit soort praktijken lijkt me dat eigenaar én pony weinig plezier eraan belevenkazan schreef:ik sluit me aan bij de gene die vinden dat dit apard verkeerd gereden word en nog wel door een insturctrice als ik zo moest rijden had ik allang een andere gezocht.
Het hoeft toch niet altijd alleen maar rozegeur en maneschijnt te zijn. Als je iedere dag zo moet werken is het natuurlijk geen doen maar gewoon eens een paar dagen lijkt me nog wel te overzien.
Mietje schreef:YentlKG schreef:Oooohhhh nou volgensmij even kort samengevat vindt bokt je een mishandelaar, of niet bokt?
En dan gillen we nu allemaal in koor JAAAA en doen er nog eens een wave bij!
Sjoert schreef:Ooh ja, misschien nog wel meer succes toegewenst bij het ja/nee spel in dit topic.
kinuh schreef:Mietje, Yentlkg nu vinden jullie ons wel Penny enz. Maar wij zijn hier wel degene die proberen er achter te komen hoe zij te werk gaan en proberen hun paard goed te laten lopen. Nu zijn jullie degene die hier kinderachtig bezig zijn.
YentlKG schreef:kinuh schreef:Mietje, Yentlkg nu vinden jullie ons wel Penny enz. Maar wij zijn hier wel degene die proberen er achter te komen hoe zij te werk gaan en proberen hun paard goed te laten lopen. Nu zijn jullie degene die hier kinderachtig bezig zijn.
Volgensmij heeft de TS'er niet gevraagd of jullie haar pony beter willen laten lopen.
Fitzroy schreef:Katja, mijn petje af voor de manier waarop je iedereen geduldig uitleg geeft waar je mee bezig bent![]()
En nu maar hopen dat het gelezen wordt en mensen er voor open willen staan